Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til team aktivitet i Aalborg og omegn?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Folkens

Som overskriften siger, så er jeg på udkik efter forslag til aktiviteter for en virksomhed med 10-15 medarbejdere.

Selv syntes jeg at aktiviteter som bowling, go-cart, paint-ball osv. er ved at være godt brugt. Så derfor søger jeg efter alternativer.

Aktiviteten må tage op til 3-4 timer og skal foregå i Aalborg og omegn, eller in-house.

I princippet er alt interessant, om det er fysiske aktiviteter, et spændende foredrag eller noget helt tredie er underordnet. Det må bare gerne være sjovt, spændende og anderles!

Aktiviteten skal afholdes for en gruppe mennesker fra online medie branchen og aktiviteten må selvfølgelig gerne have en form for tilknytning. Men igen, det er ikke et krav.

Så har i forslag eller tilbyder i måske selv aktiviteter vil jeg meget gerne høre forslag og alternativer :)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer til at tænke lidt på den her:

http://jp.dk/jptv/nyheder_erhverv/videoblogs/article2377219.ece

Ellers synes jeg ofte aktiviteter er kedelige, det der teambuilding eller hvad man nu kalder det, hvor man bygger papirstårne eller svævebaner i papirsklips er latterlige.

Hvorfor ikke finde ud af hvad du vil opnå og så gøre netop det, lad være med at forklæde det som noget andet end det er.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det heller ikke en aktivitet der skal fungerersom teambuilding, det er også grundet til at jeg skriver at det IKKE er et krav at det har relevans i forhold til vores branche.

Aktiviteten er et suplement til vores julefrokost, så det er i princippet for at komme ud og være sammen om noget andet end arbejde.

Hvorvidt teambuilding i almindelighed fungerer er en helt anden diskution :)

- Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Holst Frederiksen:

Hej Folkens

Som overskriften siger, så er jeg på udkik efter forslag til aktiviteter for en virksomhed med 10-15 medarbejdere.

Selv syntes jeg at aktiviteter som bowling, go-cart, paint-ball osv. er ved at være godt brugt. Så derfor søger jeg efter alternativer.

Aktiviteten må tage op til 3-4 timer og skal foregå i Aalborg og omegn, eller in-house.

I princippet er alt interessant, om det er fysiske aktiviteter, et spændende foredrag eller noget helt tredie er underordnet. Det må bare gerne være sjovt, spændende og anderles!

Aktiviteten skal afholdes for en gruppe mennesker fra online medie branchen og aktiviteten må selvfølgelig gerne have en form for tilknytning. Men igen, det er ikke et krav.

Så har i forslag eller tilbyder i måske selv aktiviteter vil jeg meget gerne høre forslag og alternativer :)

Mvh Thomas

Hej Thomas

Jeg vil gerne byde ind på dit arrangement...

Jeg holder foredrag om arbejdsglæde, motivation og samarbejde. Jeg tager udgangspunkt i min fortid som prof. bobslædekører og nuværende virksomhed med indkasttræning og min verdensrekord i indkast... Jeg garanterer at det bliver sjovt, spændende og anderledes Big Smile

http://www.throwin.dk/foredrag-referencer.htm

Jeg har lige holdt et foredrag for Novo Nordisk med samme antal tilhørere - jeg sender dig lige referencen.

Jeg tilretter naturligvis foredraget efter Jeres behov.

De bedste hilsner

Thomas Grønnemark

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Thomsen:

Måske et alternativ til go-cart, hvis det ikke er for koldt på denne årstid:

http://www.rib-it.dk/velkommen.asp

 

Vi have overvejet det, men vi blev enige om at det nok var for koldt ;) Måske bare os der er nogle kyllinger :P

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

I kunne afholde en salgs konkurrence hvor i skulle sælge fysiske servicer/produkter ved at komme ud på gaden og snakke med folk, fremfor jeres normale online tilgang til markedsføring

F.eks dele jer op i grupper af 4 personer og så låne vores flyttebiler og forsøge at sælge gavekort ude på gaden til selv samme bil?

Hvis det går godt, ja så kan i jo prale med at i også kan finde ud af den form for markedsføring overfor nye kunder og præmien til den der sælger flest gavekort, kunne være 20% af værdien, af alle de gavekort som der blev solgt?

Ja det er fordi jeg ønsker "gratis" markedsføring men samtidig også oprigtigt ser det som en anderledes aktivitet end i er vant til :) 

Mvh

Jonas 

http://lejenspand.dk/

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Jun 06
Indlæg ialt: 70
Fra  StrongMind Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg vil gerne byde ind med vores teambuilding aktivitetsdag - Et sjovt, udfordrende & lærerigt teambuilding arrangementet, der er bygget op omkring spændende, underholdende & sjove opgaver, som I løser i dyst mod hinanden fordelt på hold – alle kan deltage og der vil helt sikkert blive grinet undervejs.

Et arrangement hos jer i Aalborg er omfattet af vores standard priser, der afhængig af hvor mange deltagere i bliver ligger på mellem 7.450,- & 8.200,- ex. moms. Prisen er eksklusiv medaljer (der kan tilvælges for 300,- ex. moms), men inklusiv farvede hold t-shirts (der afleveres efter arrangementet), kørsel, planlægning, opgave materialer & instruktørudgifter. Det er således den totale & endelig pris, der oplyses – der kommer ikke yderlige omkostninger ved arrangementet.

Med hensyn til debatten om hvorvidt teambuilding virker eller ej - så er det først og fremmest et spørgsmål om, hvad man forventer at det gør og så vil jeg ellers henvise til følgende artikel i vores blog : Teambuilding, arbejdsglæde, trivsel... & en tømmerflåde? som netop behandler emnet.


Jeg håber at høre fra dig ;-)

Venligst

Niki Gade, syneimi teambuilding

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)