Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mærkeligt besøg på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ved ikke om det er det rette sted at spørge, men forsøger alligevel.

Her til aften, havde jeg en besøgende inde på min hjemmeside, og da jeg kan se, hvilke sider en besøgende åbner, så kan jeg se at denne person har været inde på alle (500+) sider, og har brugt mere end en time på siden. 

Hvad pokker prøver sådan en person på? Jeg går bestemt ikke udfra det er en kunde....

Nogen ide/ forslag?

Vh

Jes

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Fra Sorø
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på at det er en person? Det kunne være en søgemaskine?

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har et ejendomsmæglerfirma med en masse listede ejendomme på din hjemmeside, right? Jeg tror godt, at du kan være rimelig sikker på, at dit indhold er blevet crawlet af en eller anden, der ønsker at udnytte dine data. Det kunne f.eks. være en, der gerne ville lave et site, der samlede alle boliger til salg i Costa del Sol -- eller lignende. Der er mange måder hvorpå man kan tjene penge på dit ophavsrettede beskyttede indhold.

Kan du se user-agent'en på den "besøgende" du havde der?

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar

@CHN. Man kan godt falde for tanke om at det skulle være en maskine. Jeg kan se at over den time personen/ maskinen var på siden, så var den kun nogle sekunder på, hver side.

@Sebastian. Korrekt, jeg har egen og andre agenters boliger listede. Det var også min tanke at de simpelhent kopierede al data for at bruge det selv. Ja, jeg kan se IP adressen, som er fra Israel. 

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

man kan bruge kan kopiere alt hurtigt ved at bruge ctrl og v og du hurtigt har hele din kilde kode på sin computer

Jeg tror også det er et menneske der har kopiret siden , hold øje hvad sker nu og en ligger en ens side ud nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)