Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smtp server eller lignende til masse e-mails

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender via en applikation, som jeg har installeret på min hjemmeside. Det sendes igennem min hoster, men her kan jeg maks. sende 400 mails om dagen.

Via applikationen kan jeg dog bruge en alternativ smtp, og det er det jeg søger.

Kan jeg bare finde en smtp server inde på den side?

rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Dalsgaard:

Jeg sender via en applikation, som jeg har installeret på min hjemmeside. Det sendes igennem min hoster, men her kan jeg maks. sende 400 mails om dagen.

Via applikationen kan jeg dog bruge en alternativ smtp, og det er det jeg søger.

Kan jeg bare finde en smtp server inde på den side?

Uden at have brugt smtp.com så tror jeg at du bare kan gå ind, bestille hvor mange emails du vil bruge også får du et url til smtp server, username og password også tror jeg det køre :) Men hæng mig ikke op på det, har nemlig ikke prøvet det.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv sendgrid til at sende transaktions mails fra en Ruby on Rails applikation. Det funker helt fint og var let at integrere.

Sendgrid er ikke "bare" en smtp server. Det er en service og det koster at sende mails. Det gælder iøvrigt også for smtp.com

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om at du prøver at aflevere en stor mængde e-mails til samme server med e-mail adresser, som ikke findes længere....

Prøv at rydde op i dine lister, f.eks. ved at verificere at du kun sender til kurrante e-mail adresser.

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil prøve at undersøge smtp.com og se hvordan det er. Det virker til at være rimelig billigt, og det eneste jeg søger er jo egentlig en smtp/server, og ikke alt det andet med statistik/nyhedsbrevssystem m.v., da jeg jo allerede har dette.

Velocigroup: Nej, det er ikke derfor. Hvis jeg f.eks. sender 400 mails, kan jeg ikke sende den 401. mail til min egen mail, netop fordi grænsen er overskredet(har jeg selv lige testet).

rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere brugt http://postmarkapp.com/ og var godt tilfreds. De tager sig af alt det md whitelisting af servere, dns gejl etc.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag og kontakt Peter fra PK Data de har total styr på den del, jeg bruger dem selv til at sende over 40.000 mails ud af gangen. Nemt, Billig og Super Service

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet ud til ham nu, så nu må vi se :-)

rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)