Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag for efteruddannelse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 20
Fra  Winter&Samsøe Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

jeg har siddet og tænkt over om det var muligt at trække udgifter til efteruddannelse fra. Jeg er godt klar over den med at det skal være for at vedligeholde den viden man allerede har fået gennem sin uddannelse. Men tænker lidt på min tidligere arbejdsplads betalte min HD uddannelse, og hvordan kan de trække det fra, da jeg havde en teknisk stilling?

Ville det gøre nogen forskel om det er et aps eller enkelmandsvirksomhed man har. Og kan man ikke altid argumentere for at en økonomiuddannelse vil hjælpe en med at holde styr på bogføring osv. som selvstændig. Lad mig høre hvad i mener og hvilke muligheder der er.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er bredere muligheder for at uddanne ansatte end sig selv.

Således kan du godt få en HD-uddannelse som ansat, men du må ikke finansiere den til dig selv, igennem firmaet.

Dog må du altid tage uddannelser indenfor økonomi og salg, også selvom du ikke har nogen kompetencer i forvejen indenfor disse felter.

Hvis du har ansatte, så kan en uddannelse indenfor ledelse også godkendes.

 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 20
Fra  Winter&Samsøe Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin 

Tak for det hurtige svar.

Nu blev jeg lige rundforvigeret, nu det HD-2 i regnskab jeg har i tankerne, det er vel også en uddannelse indenfor økonomi. De kompetencer man får kan man jo bruge i alle virksomheder.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)