Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med google adwords

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Fjerritslev
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 40
Fra  Legesager Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i aminoer

Jeg er helt ny herinde og har jo så fået dette "gavekort" på 400kr til google adwords. Nu er det så sådan at når man opretter en konto derinde så er det nærmest umuligt - i hvert fald for mig -  at finde et sted hvor man kan trykke disse koder ind og bruge pengene på optimering. Jeg har faktisk 2 x 400 kr så dem vil jeg jo gerne bruge :-)

Er der nogle der ved hvordan jeg bruger dem derinde??

 

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan varmt anbefale at hyre ekspertise udefra, det tager alt for lang tid og man bruger for mange penge på "ingen" ting hvis man selv kaster sig ud i denne jungle.

Kan anbefale a-better-traffic.com som samarbejdspartner hvis du vil dit projekt til fulde.

Fortsat god dag

Mvh

Steffen

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

 

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Fra  Jensen og Jensen Marketing ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jensen og Jensen Marketing - fokus på AdWords optimering.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Legesager.

Har sendt dig en PM med tilbud om en times gratis hjælp til optimering af dine kampagner.

God weekend!

Johannes

 

Fra Fjerritslev
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 40
Fra  Legesager Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes!

Ser på det i weekenden og vender tilbage :-)

På forhånd tak!

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Legesager.

Du kan ikke selv sætte en AdWords kampagne op og få et overskud ud af det.

Lasse eller Johannes kan måske, og du kan roligt tage imod Johannes' tilbud om gratis hjælp - han er ikke ude på at snyde dig :o) - men der skal optimeres kraftigt på din hjemmeside, før AdWords for alvor kan blive en guldgrube for dig.

Du har et meget begrænset sortiment (hvilket reducerer sandsynligheden for at de AdWords besøgende finder noget som de kan lide og forlader din butik med noget i kurven).

Og dine "Køb" og "Indkøbskurv" elementer på din webshop er næsten usynlige.

Dine konkurrenter har sandsynligvis væsentlig højere konverteringsrater end dig (dvs. en markant højere andel af deres besøgende ender med at købe) og dermed kan de forsvare at byde meget højere for de enkelte søgeord end dig.

Mvh Troels.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Kjems:

Du kan ikke selv sætte en AdWords kampagne op og få et overskud ud af det.

Lasse eller Johannes kan måske, og du kan roligt tage imod Johannes' tilbud om gratis hjælp - han er ikke ude på at snyde dig :o) - men der skal optimeres kraftigt på din hjemmeside, før AdWords for alvor kan blive en guldgrube for dig.

Du har et meget begrænset sortiment (hvilket reducerer sandsynligheden for at de AdWords besøgende finder noget som de kan lide og forlader din butik med noget i kurven).

Og dine "Køb" og "Indkøbskurv" elementer på din webshop er næsten usynlige.

Dine konkurrenter har sandsynligvis væsentlig højere konverteringsrater end dig (dvs. en markant højere andel af deres besøgende ender med at købe) og dermed kan de forsvare at byde meget højere for de enkelte søgeord end dig.

 

Ja, delvist enig.

Nu har jeg set på de kampagner der allerede er kommet online. Og såfremt det er første gang man har lavet AdWords, så er det ganske flot. Dog trænger de absolut til en optimering men de er bestemt til at arbejde videre med.

Der er åbenlyst nogle udfordringer med både sortiment og webshoppen generelt. Men med knivskarpe AdWords kampagner kan Legesager i hvertfald få en rigtig god idé omkring potentialet i deres shop og produkter. AdWords kampagnerne bliver måske ikke en guldgrube fra start, men overskudsgivende vil jeg da bestemt mene er muligt.

God weekend til alle!

Johannes

 

 

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)