Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

K/S = stor skattegæld.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det ikke allerede er for sent, så skynd dig at kontakte mig jeg sidder til daglig og forsøger at redde folk ud af sådanne situationer!

Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

OTR:
Hvis det ikke allerede er for sent, så skynd dig at kontakte mig jeg sidder til daglig og forsøger at redde folk ud af sådanne situationer

 

Det gør jeg gerne, er fuldstændig desperat. Hvordan kontakter jeg dig?

Mvh.Camilla

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Adina..mit råd..pas på, selvom du er desperat.

OTR er anonym her på Amino.

Find en seriøs rådgiver!

Lad være med at smide gode penge efter dårlige.

 

MvH

Peter

Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du kan give mig en email adresse eller et telefonnummer hvorpå jeg kan kontakte dig.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Godt brølt løve!

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46561
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja her er der absolut forskel på anonym og ikke anonym (jeg går som nogen ved ind for anonymitet kan være tilladt i alle fald offentligt i forum) MEN som anonym kan man ikke forvente at blive taget lige så seriøst som de der ikke er anonyme når det drejer sig om rådgivning og slet ikke hvis det er en betalt rådgivning - hvad det oftest ender med.

Hvis trådstarter ikke kan finde en god rådgiver, ville jeg foreslå at finde en hyggelig pris for et møde hos John Sommer - hvis John er frisk på det. Det er en ikke anonym person der virker til at ha godt fat i problem stillingerne og har fremstået seriøs i alt herinde - i så fald ALLE papirer med og tidslinje med alt der sket udarbejdet kortfattet. Hvis John S ikke vil, kan han måske henvise til en rigtig god advokat med special ekspertisen.

Undskyld jeg også blander mig

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fint nok..John.

Økonomi er et ømt punkt hos de fleste mennesker...og her bør der være åbenhed fra rådgivers side.

Alene det..at rådgiver ikke oplyser telefonnr., hjemmeside mv., men beder den potentielle kunde

sende sine oplysninger..får mig til at tænde for alarmklokkerne.

 

MvH

Peter

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Jeg er helt enig john i dette - og jeg stiller mig gerne til rådighed u/b på en uformel snak om mulighederne. Dette er noget som virkelig rykker mennesker fra hinanden og det er vigtigt at holde fast i sig når/hvis vi kommer ud i disse sager!

Jeg har stadig kontakter til denne branche og kunne nok pege på en god hjælp!

Tak for dine pæne ord john !

mvh

john sommer

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

JakobN:
Camilla skriver om sin skattegæld på 300tkr og spørger om gældssanering (personlig konkurs).

SUK du lige så meget som du vil. Vi taler om den samme situation men du er den eneste som har brugt ordet gældssanering i denne tråd. Kunsten må jo netop være at sætte fokus på en løsning som ikke indebærer at hun kommer i en konkurssituation.

Hvis gældssanering skulle blive et issue står hun bedre ved at vente med den overvejelse indtil det uafklaret K/S evt. går konkurs. Men i min verden er det et lidt for flot lig med tegn du sætter mellem personlig konkurs og gældssanering, (hvad hun alligevel ikke kan få for en skattegæld på 300.000 med hendes nuværende indkomst....).

Camilla spurgte til hvor meget SKAT kan kræve at hun betaler. Om det så er ved afdragsordning eller ved lønindeholdelse skal hun have det nævnte rådighedsbeløb hver morgen. At vælge en konkursløsning bliver næppe aktuelt for SKAT lige med det samme. Hvis der ikke er noget at hente nu - så består gælden også efter en konkurs.

Suk du løs - så tænker jeg bare mit i mit stille sind....Wink

Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Jeg kommer til at stå i samme situation som dig om ganske kort tid. Kan du evt. anbefale en god advokat?

Vh Sanne

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)