Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oplysning om mig selv.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Tamara Rasmussen.Jeg kommer fra Ukraine og er gift med en dansk mand.der er 2 børn en dreng på 19 år og en pige på 29 år.Jeg er født 200 km fra Moskva og er senere flyttet til Ukraine med mim fader og mor.Byen jeg er opvokset i hedder Kharkow og der er ca. 2,5 mill. indbyggere hvis man tager de små byer rundt om Kharkow med.

Jeg er født den 19-04-1954 og er uddannet som inginør og økonom  fra forskellige universiteter i Rusland.
 
Jeg er kommet her til Danmark for at starte som iværksætter inden for salg af brudekjoler;samt finere selskabskjoler og hvad dertil hører.Jeg har fået lejet nogle lokaler fra 1´st Januar;men der er en del at lave om på inden jeg kan åbne,da den skal bære det præg,som jeg har planlagt,så der er 1000 ting at tage fat på inden alt er som jeg vil havde det.Jeg hå her igennem at kunne få lidt hjælp og støtte da alt er nyt for mig og at jeg samtidig skal gå i skole og lære dansk (det er svært).det er min tolk som har skrevet dette indlæg,så jeg ved ikke om det er plaseret det rigtige sted.
 
 
Med venlig hilsen
Tamara Rasmussen
 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tamara

Velkommen til, hjælp skal du nok få. Du skal bare spørge og få evt. din tolk til at læse begynderguiden op for dig:
http://www.thorborg.dk/amino-kom-godt-igang.htm

Jeg flyttede dit indlæg over i denne kategori, der passer den bedre.

Held og lykke med forretningen!

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)