Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du binde et slips? Gør mig en tjeneste og få et gratis slips!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

De der 29 $ i måneden man betaler til Shopify. Hvad indebære det? Er det bare for at bruge det CMS?Hmm

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan du se her, Kasper:

http://www.shopify.com/signup
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Der er desværre sket det, at ham, som oprindeligt skulle lave videoen, desværre ikke har mulighed for dette alligevel, og derfor søger jeg nu en ny til opgaven.

Kunne du være interesseret? Så send mig gerne en PB Smile

Med venlig hilsen,
Alexander 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil forresten lige tilføje, at det er en stor fordel, hvis man også kan finde ud af at binde en selvbinder butterfly. Sådan en video skal jeg nemlig også have lavet, og så får man selvfølgelig også en butterfly med gratis ud over slipset Smile

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Alexander Langhede Andersen:

Jeg vil forresten lige tilføje, at det er en stor fordel, hvis man også kan finde ud af at binde en selvbinder butterfly. Sådan en video skal jeg nemlig også have lavet, og så får man selvfølgelig også en butterfly med gratis ud over slipset Smile

Hvis jeg var dig så havde jeg fundet en rigtig pæn pige(18+ just in case) der ved hvordan man binder slips, så ville jeg hyrer hende til at lave et par videoer med de forskellige måder. Evt. Find en igennem Fiverr.com Også ville jeg gå viralt med det. Din side vil få 100 gange mere eksponering med en pige der står i noget frækt/flot tøj end en fyr.

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal lige finde ud af om mit kamera virker, har ikke brugt det længe, men ellers så kan jeg hurtigt lave det... ud over det så var det god idé med en uge pige..

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:
Din side vil få 100 gange mere eksponering med en pige der står i noget frækt/flot tøj end en fyr.

 

helt sikkert enig...   Hvad med at et samarbejde med nogen som udfører bodypaint      (hmm - altså delvis)

Morten bor i kolding og kan lave video og skal have nogle nye referencer morten2000@gmail.com 

mvh

Michael

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vild-Med-Hest/BruunMedia's ide er slet ikke dum! Specielt ikke hvis du får den helt rette model, i den helt rette påklædning.

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror faktisk det var en anden Amino der havde den her paa sin hjemmeside, og jeg er helt pjattet med den. Noget ala den bare med de forskellige slipseknuder kunne maaske vaere en ide.

Hilsen
Nicolaj

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

Alexander Langhede Andersen:

Jeg vil forresten lige tilføje, at det er en stor fordel, hvis man også kan finde ud af at binde en selvbinder butterfly. Sådan en video skal jeg nemlig også have lavet, og så får man selvfølgelig også en butterfly med gratis ud over slipset Smile

Hvis jeg var dig så havde jeg fundet en rigtig pæn pige(18+ just in case) der ved hvordan man binder slips, så ville jeg hyrer hende til at lave et par videoer med de forskellige måder. Evt. Find en igennem Fiverr.com Også ville jeg gå viralt med det. Din side vil få 100 gange mere eksponering med en pige der står i noget frækt/flot tøj end en fyr.

Ligesom de andre siger, så må jeg også indrømme, at det er en super fed idé. Rigtig godt tænkt og tak for dit input!

Jeg vil prøve at gå videre med det og se om jeg kan finde én på Fiverr.dk. Kender I ellers nogle andre steder, hvor man måske ville kunne få lavet en sådan video uden et kæmpe budget?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)