Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du binde et slips? Gør mig en tjeneste og få et gratis slips!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Jeg tror faktisk det var en anden Amino der havde den her paa sin hjemmeside, og jeg er helt pjattet med den. Noget ala den bare med de forskellige slipseknuder kunne maaske vaere en ide.

" target="_blank">

Hilsen
Nicolaj

Det er også rigtig kreativt lavet, og det sætter da nogle tanker i gang. Mange tak!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt utroligt så mange ikke kan finde ud af noget så simpelt som at binde et slips...:)

Jeg har både Sony HD kamera, og et par slips, hvis du så finder den 18 årige lækre langbenede model..... he he Stick out tongue

Fra Odense C
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan nok godt skaffe en model :) 

Men skal vide følgende :)

Hvad hårfarve skal hun have ?

hvor stort et forparti skal hun have ?

hvor høj skal hun være ? 

Hvilken figur skal hun have ? 

Da jeg har mange modeller at vælge imellem :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kender også et par stykker som har model erfaring, Så hvis du laver et fedt opslag af "krav", så sender jeg den lige rundt ;)

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:
Kender I ellers nogle andre steder, hvor man måske ville kunne få lavet en sådan video uden et kæmpe budget?

Morten bor i kolding og kan lave video og skal have nogle nye referencer morten2000@gmail.com

 

mvh.

Michael

Fra Aarhus C.
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor langt er du med projektet?

vh

Frans

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de mange svar!

Jeg er rigtig glad for, at I tilbyder at hjælpe mig med at finde en model til lejligheden, og den hjælp kan jeg helt sikkert godt bruge. Men først vil jeg dog meget gerne høre lidt om, hvad priserne på at få en model til at hjælpe med den slags almindeligvis ligger på?

Jeg vil blot meget gerne have en nogenlunde idé om dette, inden jeg arbejder videre med dette, da jeg forestiller mig, at det er meget dyrt - og det gælder vel især, hvis modellen f.eks. skulle opstille topløs for at skabe lidt ekstra opmærksomhed omkring videoen.

Da mit budget ikke er alt for stort, vil jeg altså blot gerne høre, om vi snakker 2.000 kr., 10.000 kr. eller 25.000 kr. for at få lavet en sådan video Smile

Fra Odense C
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.

Kan du ikke smide mig en mail ...

For har to eller tre modeller som jeg tror du ville kunne bruge til det...

Du skal også tænke på at hvis du gør dem topløse... så fjerner du fokus på hvad videon handler om.. Blot for at vise en halvnøgen kvinde der binder en slipseknude...

Hvor imod hvis hun har en top eller skjorte på der er udringet og de forklarer step by step så er der stadig fokus på det det handler om ....

min mail er mikkel_bunde@hotmail.com

 

Mvh

Mikkel

Fra Odense C
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

og det ville ikke koste alverden :)

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god pointe, Mikkel. Jeg har nu sendt dig en mail, og jeg ser frem til at høre fra dig Smile

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)