Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sony vaio ??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

 

jeg er absolut forelsket i sony vaio bærbar pc. Overvejer 17 skærm, men når jeg skal til at bestille på nettet så kan man vælge mellem 150 slags...... fraven vil jeg have hvid... men er der nogle der har erfaring med skærm opløsning?Ram og hvad alle de ting hedder? Ved i hvad skal man vælge?Jeg skla kun bruge det til renskab, arbejde osv......har ikke behov for det vilde plads.

mange tak

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

lige et par tillæg spørgsmål så vi kan få ind på et færre tal 

rejser du meget er holdbarhed  vigtigt og letheden

hastighed er den vigtig går 0,5 sekund åben avanceret regnskab program eller 3 sekunder altså om vælge den lavest hastighed og vente måske et par sekunder eller skal det hele være oppe på sekundet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ram så meget som muligt, meen normalt er 4 GB nok til de fleste :-)
vigtigteste råd... kik efter Intel cpu, vælger du en fra deres nyere serie som core i3, core i5 eller core i7 køber du ikke en med forældet teknik som de er paniske for at komme af med ude i butikkerne ;-)

Det behøver ikke koste kassen at være fornuftig og vælge en med ny teknik, man finde nemt
en Lenovo til under 4000, sony koster dog normalt en smule mere, selv om Lenovo er den gamle IBM konge ;-)
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5192448

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville gå efter en AlienWare http://www.dell.com/dk/p/laptops?~ck=mn#!facets=41103~0~499870&p=1

Vi benytter selv den lille M11x model og det er super god kvalitet. Den er bygget til folk der spiller på computer. Der er 2 grafikkort i denne model. Et grafikkort til at spille på og et til at bruge til normalt brug. Så du har batteri levetid på omkring 6-7 timer ved normalt brug. Du kommer ikke til at mangle noget på noget tidspunkt!

Du kan nemt og enkelt smide et SIM kort i siden på den så er du på internettet! Så slipper du for en USB dongle som sider i vejen.

Jeg spiller ikke på min men tegner ofte på Inventor/AutoCAD eller udvikler på den. Det er en uovertruffen maskine som er lille i størelse.

Du kan få 10% rabat på denne via linket på www.remy.dk. Priserne starter ved 6-7.000 kr. Du kan så være sikker på du har en køber hvis du vil sælge den på et eller andet tidspunkt. Men det vil du helt sikkert ikke! Big Smile

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 06:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt raad. Lad vaere med at koebe Viao hvis du rejser meget. De kan ikke holde til det. De er for plasticagtige og gaar meget nemt itu. Jeg er paa min fjerde Vaio nu og har kun haft topmodellerne. De koster en krig og indmaden er ogsaa god, men de kan ikke rigtigt holde til at vaere baerbare.
Skal det vaere en windows-pc duskal have, kan jeg anbefale topmodellerne, thinkpad, fra Lenovo istedet men hold dig til thinkpads. de andre er noget vaerre skrammel.

Jeg proever kraefter ned en macbook naeste gang, da jeg kun har hoert godt om dem.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej alle,

Tak for jeres svar

Mac tiltaller mig slet ikke. Nu har jeg hp og den fungerer fint, men den har jeg haft i 5 år så trænger til noget nyt........

Vaio er den jeg har ønsket mig længe de har den meste fantastiske tastetur!

Og nej jeg rejser sjældent med et bærbar.......

 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

Vaio er den jeg har ønsket mig længe de har den meste fantastiske tastetur!

Så har du vist aldrig prøvet et på en Thinkpad fra IBM/Lenovo :-)

det slår sony's med flere længter.. :-) 

Hvis du kikker på ehvervslivets bærbare, har de fleste valgt IBM's thinkpad modeller gennem det sidste årti eller mere...

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er rigtig glad for Sony Vaio - har brugt 2 over de sidste 7 år. Og de virker stadig fantastisk. Jeg har aldrig oplevet problemer med rejseri, og jeg er udenlands ca. 3 mdr. årligt.  Den ene har endda klaret et fald på en betontrappe, så der er ingen problemer der :-)

Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er god ven med en der har siddet på den Danske Vario kundeservice oppe i Irland, Og han siger at vario er det værste der findes.
Men igen det er bare en Kundservice medarbejders Mening. Men så valid, at jeg IKKE har købt en. Jeg holder mig til en Lonovo Windows Laptop. Det ved man dgo hvad er. Og holder ganske udemærket.

 



 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

tak til alle for kommentarer, har bestilt vaio..... nu må vi se.....

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)