Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny udbyder af infoskærm software- webbaseret

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Vi er på jagt efter en ny udbyder som kan levere et smart stykke software til styring af informationsskærme.

Vi har tidligere brugt Infoboard fra Visiosign, men syntes det er noget "peberet" efterhånden.
Er der nogen som kender et dansksproget webbaseret software, gerne med server?
Vi har dog også egen server som vi kan smide det op på.

Vi har 2 skærmsystemer som skal vise hver sin information. Så det er bare softwaren vi mangler.

Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dommeren

Jeg har et bud på en fin løsning til dig med server. Der er oprettelse inklusiv en skabelon, men herefter kun 249,- pr. måned. Klient nr. 2: 149,-

Systemet er udviklet til eget brug (samme behov som dine) og derfor gennemtestet. Brugervenligheden er helt i top og meget simpel og intuitiv.

Kontakt mig på morten@georgi.dk, så sender jeg dig Info og yderligere beskrivelse.

Morten
Fra Ikast
Tilmeldt 16. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Fra  TINXDK A/S Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Til alle interesserede har vi udviklet en online tjeneste til styring af infoskærme: ScreenPublisher - se mere på http://da.screenpublisher.com.

ScreenPublisher er en dynamisk webbaseret tjeneste til styring af få eller mange informationsskærme, som gør det let at styre indholdet af alle virksomhedens skærme ét sted. Med ScreenPublisher logger du bare ind og vælger hvilket indhold du vil vise på dine skærme. Indholdet skriver du via et Word lignende værktøj, hvor du kan indsætte tekst, billeder, tabeller og andet som du er vant til at bruge. Du vælger blot den skabelon der skal danne rammen om din præsentation. Når du er færdig, tildeler du blot din nye, flotte præsentation til en eller flere af dine skærme og vupti... så kører det.

Du kan oprette så mange præsentationer du vil uden det koster ekstra.

Der er mange anvendelsesmuligheder med systemet:Infotavle, Velkomstskærm receptioner, produktpræsentation på messestand, dagens/ugens menu i kantine eller generelt som virksomheden digitale opslagstavle.

Infokiosk hardware fra ScreenPublisher er en vedligeholdelsesfri infoskærm bestående af specialtilpasset Linux Enterprise software og nøje udvalgt professionelt hardware. Løsningen kan anvendes til eksisterende indholdsservices der viser indhold via en URL eller opsættes til individuelle behov.

Så hvis du/I er interesseret, kan I skrive direkte til mig på torben@tinx.dk eller ringe 2750-7430. Du kan også sende en mail til os direkte fra http://www.screenpublisher.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)