Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konceptet SweetDeal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er 

Jeg er forholdsvis ny her på sitet så jeg håber i vil tage godt imod mig.

Mit spørgsmål er enkelt nok i sig selv, jeg er på det seneste blevet meget fascineret af konceptet der ligger bag SweetDeal og de andre lign hjemmesider. Men lad os nu bare bruge Sweetdeal i det her eksempel, Hvad ville sådan en hjemmeside koste og bygge op? Med webgrafiker på, de onlinebetalingsystemer, økonomi styring osv.

Evt. en oversigt over diverse udgifter?

Jeg skriver af ren nysgerrighed og håber i vil bruge tid på at komme med et kvalificeret byd på det

Forsat god aften!

Venligst

Simon Jess

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Et realistisk budget er følgende:

  • 5.000-10.000 kr til website
  • 5.000 kr til betalingssystem
  • xxx kr til integrering af økonomi system
  • Mange kroner til markedsføring
Husk at sådan et system kræver mange medlemmer, ellers bliver det aldrig en succes!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Den største post på dit budget bliver markedsføring.

Selve Systemet kan købes for meget få penge diverse steder, og er man tilfreds med "standardopsætningen" samt udseendet, kan du meget nemt selv sætte det op (eller få en til det).

Til betalingssystemet kan du vælge at bruge paypal for at holde omkostningerne nede, men så skærer du folk med dk kort fra, og troværdigheden ved forhandlere som kun bruger paypal er ikke så stor. Alternativt skal du skære dk kort fra, og kun tage visakort. Så kan dine udgifter til betalingskort komme væsentlig langt ned.

Mht. hosting, kan du til at starte med bruge et "9 kr. webhotel" - bliver din forretning en success, opgraderer du bare til en bedre/kraftigere server.

Tilmeldt 8. Oct 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vidste godt markedsføringen ville være en af de største udgifter da kendskabsgraden er lig med succes "graden"..

Tak for alle jeres indlæg :)   

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere selv kigget på det, og kom frem til at med et godt system ville det hele kommer til at koste 10.000 kr. Men så kommer markedsføringen, og det er en meget stor post.

Så selv har jeg tænkt mig at gemme det til senere.

Nogle siger at det er et nedadgående marked, men det stiger meget kraftigt, og der bruges flere og flere penge p ådet hver dag. Udsigterne for 2012 og 2013 ser ud til at være endnu større, men det betyder også at man skal have opbygget en stor liste af medlemmer nu, hvis man skal nå at ride med på bølgen de næste halvaden til to år tror jeg.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)