Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Citeret på ekstrabladet.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Idag har jeg fået en af mine artikler citeret i Ekstra bladets netudgave - ja, lige nu ligger den faktisk på forsiden (man skal dog scrolle en del for at finde den...) Wink

Det er denne artikel om en mulig revision af hundeloven, det drejer sig om. Lidt stolt kan man jo ikke undgå at være, og dagens trafik bærer da også tydeligt præg af det - dejligt Smile 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fedt, altid godt med omtale og backlinks :) Angående artiklen, så tror jeg ikke at det er hundeloven der er noget galt med, men straffeloven. 2-4 måneder for at voldtage en bevistløs kvinde, bøder for at mishandle dyr, 2-4 år for bankrøveri m.m. Tag sex-ingeniøren, han fik 4-år, så han er velsagtens ude om 2 år. I Danmark er vi desværre alle ofre, også dem som mishandler dyr eller 12-årige piger.

Ja det blev vist lidt OT. men jeg synes at din artikel er lidt ensidig :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line.

Tillykke med dét - godt gået...

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ulrik Lindhard Moe:

Ja det blev vist lidt OT. men jeg synes at din artikel er lidt ensidig :)

Hej Ulrik,

Den pågældende artikel er jo ikke et udtryk for mine egne personlige synspunkter og holdninger - den er blevet til efter hhv. en telefonsamtale med dyreretsordføreren fra SF og retsordføreren fra Radikale Venstre, og rummer citater fra de to parter. Hvad jeg personligt mener, har jeg valgt at holde helt udenfor, da jeg går ud fra, at mine læsere er mere interesserede i at høre, hvad dem, der rent faktisk har midlerne til at foretage ændringerne mener Smile

Jeg har tidligere lavet en lignende artikel om hundelovens observationsliste, hvor jeg efterfølegnde indhentede kommentarer fra forskellige politikere og "kloge mennesker" på området.

Og grunden til at det handler om hundeloven (og ikke hvad straffeloven i øvrigt mener om forskellige andre forbrydelser) er, at min side er målrettet hundeejere og folk med interesse for hunde.

Håber ikke ovenstående lyder for surt og irritabelt, for sådan er det slet ikke ment - det skal udelukkende ses som en uddybende forklaring Smile

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have, Per Smile

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

@Line, Min pointe var at problemet ikke er hundeloven, men vores konsekvensløse "big mother samfund". Altså et samfund hvor staten via overvågning, regler og "hundekørekort" forsøger at forhindre ulovligheder i stedet for at straffe de få som udfører dem.

Anyway det var vist lidt offtopic, tillykke med dit link :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tillykke med at komme i ekstrabladet.dk og oveni et links det er super godt gået og det er en velskrevet artiklen om dette her emme Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik> Vi kan til gengæld være helt enige i, at et forbudssamfund sjældent gavner nogen... Og tak skal du have Smile

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael> Tak - du gør det jo også selv rigtig flot Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)