Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ihærdig, kreativ og glad MEDIEGRAFIKER - søger brændende en elevplads.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude. :-)

Nogen af jer, må kende nogle, som kender nogle, der mangler en Mediegrafiker elev! 

Jeg søger brændene en elevplads som mediegrafiker! Jeg har 1½ år tilbage af min uddannelse. Og selvfølgelig en bonus-pakke med fra staten, på op til 57.000 i ansættelsen af mig, som jeres nye elev. 

Jeg er en glad og frisk person, som godt kan lide når det går lidt stærkt. Det er lækkert når jeg afslutter den ene opgave efter den anden så føler jeg rigtig jeg for udrette noget - det gir mig et smil på læben! Jeg sætter stor pris på det gode humør, jeg tror på at alle arbejder bedst ved en god stemning og god kemi mellem medarbejdere. 

Mit navn er Annika Ungermand Bichel. Jeg er 19 år og kommer fra Gørløse, en mindre by lige udenfor Hillerød i Nordsjælland. Jeg sidder pt i skolepraktik på Roskilde Tekniske Skole.

I fredags afsluttede jeg 2. hovedforløb og er godt tilfreds med mine karaktere indtil videre, ikke alle er blevet givet endnu. Som det ser ud nu, så har jeg fået et 7 tal i billedbehandling og to 12 taller i Design og Kreativitet og Grafisk Workflow 2, begge på avanceret Niveau - helt tilfreds! :-)

I januar 2010 bestod jeg mediegrafiker grundforløbet på Roskilde Teksniske Skole med et stolt 10 tal!
Jeg søger nu brandene en læreplads som mediegrafiker elev.

I kan læse meget mere om mig og se projekter på min midlertidlige portfolie-hjemmeside 
http://bichel.weebly.com/index.html 

Skulle nogle af jer have bruge for en som mig, eller kender i nogle. 
Så er i mere end velkommen til at sende mig en mail eller give mig et kald.

Mange hilsner 
Annika Ungermand Bichel :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)