Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

container import og opkøb af partier

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har netop begyndt min vej mod mit ønske om at blive selvstændig, jeg mener dog det giver god mening for mig at begynde roligt og opbygge en sund kapital først..:)

Derfor søger jeg folk, der har små eller store partier vare til at stå som de enten ikke selv har tid til at sælge eller har opgivet så er det da muligt jeg vil prøve kræfter med det hvis vi kan blive enig om en pris..;)

Derudover hører jeg, at der er mange der får contener hjem, men ikke har penge til at hente indholdet. Er du speditør eller har kendskab til hvor jeg kan få fingre i disse vare må du meget gerne kontakte mig.

Mvh. Thomas

Mt-outlet@hotmail.dk

Fra 7200 Grindsted
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrer mig lidt over den del, hvor du hører, at mange får containere hjem, men ikke har penge til at hente indholdet? ... 

Ad Varepartier kan jeg anbefale, at du tager på konkursauktioner og lignende. 

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

mt-outlet:

Derudover hører jeg, at der er mange der får contener hjem, men ikke har penge til at hente indholdet. Er du speditør eller har kendskab til hvor jeg kan få fingre i disse vare må du meget gerne kontakte mig.



Der er i ny og næ firmaer, som ikke får udleveret varer, fordi de ikke kan betale forskellige afgifter mv. Dog har jeg aldrig sat mig yderligere ind i, hvordan dette foregår/handles.

Men jeg har derimod sat mig ind i, hvilke partier, som rent faktisk kan sælges - og ligeledes har jeg - mener jeg selv - styr på, hvilke priser det skal foregå til. Kort sagt; Kig på http://www.parti-salg.dk , og kontakt mig, så finder vi nogle spændende varepartier til dig.

/ Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Fra Farum
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 99
Fra  AP Group I/S Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Thomas.

Du er velkommen til at kigge forbi vores hjemmeside med varepartier. Du kan også kontakte os via kontaktformularen på hjemmesiden.

Med venlig hilsen

AP Group

AP Group beskæftiger sig med køb, salg & videreformidling af varepartier.

Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke helt hvad og hvorfor nogle ikke får afhentet det de får hjem men jeg siger ikke nej til en billig container hvis der er noget om snakken.. og det ved jeg ikke om der er..:)

 

 

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg har både store og små varepartier til salg .

Kontakt mig evt på rikkesangill@hotmail.com

Og fortæl om du søger noget specifikt

 

 

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)