Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hej alle i kloge mennesker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har altid haft en drøm om at få min egen lille virksomhed hvor jeg kan lave lidt penge hver måned men mangler lidt ideen til hvad det skal være med nogen som har en god ide.

en anden ting er hvis nu jeg fx. vil åbne en hjemme side som solgte kaffe eller vin eller tøj hvor skal jeg så handle de ting for det hjælper jo ikke noget at købe dem af andre som har startet deres side så bliver det jo for dyr en vare.

kan man inporter den slags eller hvordan får jeg fat i nogen billige vare jeg kan tjene penge på

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

bokaj38:

jeg har altid haft en drøm om at få min egen lille virksomhed hvor jeg kan lave lidt penge hver måned men mangler lidt ideen til hvad det skal være med nogen som har en god ide.

en anden ting er hvis nu jeg fx. vil åbne en hjemme side som solgte kaffe eller vin eller tøj hvor skal jeg så handle de ting for det hjælper jo ikke noget at købe dem af andre som har startet deres side så bliver det jo for dyr en vare.

kan man inporter den slags eller hvordan får jeg fat i nogen billige vare jeg kan tjene penge på

'

Læs en bog.

Beklager, men hvad er det du forventer at os herinde på Amino som mennesker? - at vi skal give dig en ide? - at vi skal fortælle dig hvad en grossist er? 

google gode artikler om det her emne, google en god bog. Hvis du havde gjort det først kunne dit indlæg se sådan her ud:

"Godaften Amino,

Jeg har altid drømt om at lave en virksomhed, jeg har derfor læst nogle artikler for at få "the basics" på plads. - nu vil jeg gerne læse en bog om emnet, og i den forbindelse har jeg fundet 4-hour work week, er der nogle der har gode erfarringer med den bog, eller eventuelt kunne anbefale noget andet?"

Held og lykke.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Det er ikke noget man lige gør, der kræves godt nok at man ved hvad man vil. Jo i teorien kan man bare købe en kasse blomster på grønttorvet og prøve og sælge dem inden de visner.

Men inden du starter, så læg hovedet i blød og lav en plan. Hvis du har købmands genet så er du ligeglad hvad du sælger, for her er det selve det at handler der driver, men hvis det er et produkt du brænder for, som du synes det kan sælges til andre mennesker, så er der en passion med i billedet, ikke sagt at det bliver bedre af det.

Men du kan få et link til en side der her kan du se om du kan finde noget du kan sælge http://www.handelskartellet.dk/Produkter.htm ellers ønsker jeg dig held og lykke med projektet.

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det forventer jeg ikke så havde jeg skrevet det.

og tak for dit svar det var virkelig godt skrevet af dig :)

jeg spørger om hvor man kan finde vare man kan sælge, hvad de sider hedder som man kan søge på.

og andre forstår åbentbart godt hvad jeg skriver så måske du skulle overveje hvad du skriver inden du skriver.

beklager meget men du virker ikke særlig begavet og tror næppe du vil kunne komme med nogen konstruktive ideer til mig.

jeg ved ikke hvad du forventer af folk som skriver herinde hvor det drejer sig om at starte et firma for første gang, det er vel begrænset hvad folk ved.

jeg har selv nogen gode idder men spurgte bare om der var nogen andre som have en god ide som vil være god at prøve kræfter med inden man kastede sig ud i større inversteringer.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

bokaj38:

Nej det forventer jeg ikke så havde jeg skrevet det.

og tak for dit svar det var virkelig godt skrevet af dig :)

jeg spørger om hvor man kan finde vare man kan sælge, hvad de sider hedder som man kan søge på.

og andre forstår åbentbart godt hvad jeg skriver så måske du skulle overveje hvad du skriver inden du skriver.

beklager meget men du virker ikke særlig begavet og tror næppe du vil kunne komme med nogen konstruktive ideer til mig.

jeg ved ikke hvad du forventer af folk som skriver herinde hvor det drejer sig om at starte et firma for første gang, det er vel begrænset hvad folk ved.

jeg har selv nogen gode idder men spurgte bare om der var nogen andre som have en god ide som vil være god at prøve kræfter med inden man kastede sig ud i større inversteringer.

Beklager mit indlæg lød negativt, det var ikke sådan ment. - jeg tror bare du får mere ud af at læse noget, i forhold til svar her på amino.

Iøvrigt ; http://a1000ideas.com Her er en hjemmeside med over 50 ideer indtil videre. Den er lavet af en her fra Amino. 

Er 100% enig med dig, i at det er begrænset hvad folk ved om hvad. - men en google søgning inden man skriver et emne, er somregel velset.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)