Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vi på det rigtige spor?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er igang med opstarten af et firma kaldet "Gameloupe", som beskæfter sig med at lave spil til Windows Phone.

Vi er så småt igang med noget markedsføring, og indtil videre har vi udgivet en teaser af vores spil, samt et billede af en karakter fra spillet.

Vi kommer ud med nyhederne på blandt andet vores facebook side https://www.facebook.com/Gameloupe, men også twitter http://twitter.com/#!/Gameloupe.

Jeg kunne godt tænke mig noget feedback ang. vores fremgangsmåde, så skyd endelig løs! :)

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Mark Johansen
Gameloupe I/S 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror i mere skulle få spiler færdig. Med det i har fået ud af det ind til vider er jo nok mere venner m.fl.

Og så ville jeg få gjort noget ved jeres egen web side. Så der kunne komme nogle nyheder på den.

I er ikke en stor virksomhed som appel, microsoft m.fl. hvor folk ville dele denne nyhed noget mere men i er upcomming. Samt den video i har lavet virker som et børnespil. Og min holdning er at microsoft platformen  mere er erhvervs telefoner det kommer i og så tror jeg det er det forkerte spil til dette marked men det kan være jeg er forkert på det.

god vind.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lykkebjerg,

Tak for dit feedback :)

Jeg tror du forveksler Windows phone med de gamle Windows mobiles, og ikke det nye Windows Phone 7, som bla. Nokia skal til at bruge som hovedstyresystem. Det vil sige at Windows Phone ikke er erhvervsmindet, men mere en generel platform som f.eks iPhone. 

Vi arbejder også på at få siden færdig, som også er færdig inden spillet kommer ud.

Vi mener dog at det er vigtig at få lavet en masse marketings før spillet kommer ud, ellers ender det bare med at blive et tilfældigt spil som ligger under kategorien "New" :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Har i smidt noget på youtube?

Opsøg jeres målgruppe og introducer dem til spillet. Lad målgruppen anmelde det.

Lad det være gratis i starten.

Sådan ville jeg gribe det an, hvis jeg stod i jeres situation.

Hvilket budget opererer i med?

Hvad med messeaktivitet?
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Den teaser vi har lavet ligger kun på youtube, og er også delt på vores facebook og twitter.

Vi er også så småt begyndt at opsøge vores målgruppe, bla. på forskellige forums.

Spillet kommer til at indholde en trial (gratis begrænset version), hvor den fulde version kommer til at koste 1 dollar (6kr)

Vores budget er hvad penge vi selv har, f.eks har vi måttet inversterer nogle tusinde i lyd og video programmer.

Messeaktivitet lyder også som en god idé, men jeg tror når det omhandler om spil, er det mere at du bliver inviteret med til en messe, end at du bare dukker op :)

Vi er rigtig glad for dit feedback, og det er dejligt at få svaret på nogle spørgsmål :)

Med venlig hilsen
Mark Johansen
Gameloupe I/S 

Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er jeres plan på sigt? Skal I kunne leve af det? Der skal sælges mange spil til 6kr stykket, hvis man skal have en ordentlig tilværelse. Ikke at det er umuligt, der er jo masser af brugere; men der er desværre bare også mange konkurrenter... Så for ikke at forsvinde i mængden kræver det måske nogle penge til (rigtig) markedsføring...

Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores plan er at få startet en virksomhed op, som kan skabe arbejdspladser til os.

Det er rigtig at der skal sælges mange spil, men grunden til vi har valgt en pris 6 kr er at det er vores første spil, og vi vil hellere have mange købere, end at have en for høj pris og få færre købere, da vi tror at det er vigtig at vi får skabt en så stor brugerbase i starten som muligt.

Det er rigtig at der er mange konkurrenter, det er blandt andet også derfor vi satser på Windows Phone, som er relativt nyt, og hvor vi har en chance for ikke at drukne i mængden :)

Vi kommer til at få tilskud til marketings, så vi kan få noget rådgivning i hvad vi skal gøre, så der er vi dækket ind :)

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)