Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, hvad med betaling? Nets og Paypal?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg står i den situation, at min shop skal startes op igen!

Men nu skal jeg vælge betaling og har nogle bud på modeller:
1. Nets med alle kort
2. Dankort hos nets og de andre kort hos paypal også bankoverførsel
3. Ewire til dankort, paypal og bankoverførsel

Hvad skal jeg vælge, har ikke så mange penge og det skal der også tages højde for. Men hvis i mener nets giver så meget er jeg villig til, at tage chance. Hvad mener du?

Mvh Lasse

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige her.. :D

Mvh.
Alexander

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville tage nr. 1

I starten kan det se dyrt ud, men i det lange løb vil det være tjent hurtigt ind. Der er langt mindre kunder der falder fra.

Mange kunder løber skrigende væk fra Paypal, og så mister du et salg.

Så de ekstra penge for en transaktionsaftale og gateway er godt givet ud, og et must.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var også det jeg tænkte, men ville da lige hører hvad folk mente :)

Mvh Lasse

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med paypal mister du rigtigt meget i omsætning da mange ikke ønsker at bruge det.

Af dem der er tilbage som gerne vil bruge paypal er det ikke alle der kan finde ud af det. Når man skal betale kommer man over på paypals side, hvor man kan logge ind på sin paypal konto, og nede til venstre står der så noget med at har man ikke en paypalkonto skal man klikke der for at betale med f.eks. VISA. Men det er overhovedet ikke tydeligt og meget bruger uvenligt, derfor mister man ikke kun kunder pga trust-issues, men mister også kunder der gerne vil betale men ikke kan finde ud af det.

Paypal ville kunne få langt mere business hvis man ikke skulle over på deres side for at betale, og de læste en bog om brugervenlighed.

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Dit spørgsmål er et af de hyppigt tilbagevendende her på Amino, så jeg ville anbefale dig at søge lidt rundt i de andre "tråde" der har været omkring emnet - Så slipper du for at skulle "genopfinde" den dybe tallerken.

Held og lykke med det :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Paypal ville kunne få langt mere business hvis man ikke skulle over på deres side for at betale,

Det kan man faktisk godt med deres business gateway (Payflow Payment Gateway). Smile

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:

Thomas Frost:

Paypal ville kunne få langt mere business hvis man ikke skulle over på deres side for at betale,

Det kan man faktisk godt med deres business gateway (Payflow Payment Gateway). Smile

Mange tak for den oplysning, der kan man bare se Smile

Men det er stadig sådan at andelen af folk der ikke vil bruge Paypal gør konverteringen meget dårlig, men tak for oplysningen anywayYes

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:
Det kan man faktisk godt med deres business gateway (Payflow Payment Gateway).


Sidst jeg kiggede var dette kun muligt for forretninger fra USA, Canada, Australien og NZ.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Elias Sørensen:
Det kan man faktisk godt med deres business gateway (Payflow Payment Gateway).


Sidst jeg kiggede var dette kun muligt for forretninger fra USA, Canada, Australien og NZ.

Jeg har netop lige været inde for at ville teste systemet og tilmelde og kan konstatere at Allan har ret, det er kun muligt at tilmelde sig fra nævnte lande, så jeg fastholder kritikken omkring Paypals bruger-uvenlighed på den side man kommer over til når man bruger deres betalingsløsning fra en dansk webshop.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)