Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykke Butik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg går og tænker om at åbne en butik. en smykke butik er mit drøm.

Jeg ved ikke bare hvordan jeg skal gøre det. jeg tænker om at sælge noget kendt varer (smykker), men hvordan fungere det??

er det nogen der kan fortælle mig om at åbne en butik, hvordan køber jeg smykker så jeg kan sælge dem? og hvor meget vil det koste cirka, hvis jeg skulle åbne et kæde fx glitter, piesec??

håber I kan hjælpe mig

hilsen lili

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lili

Hvis du har lyst til at starte en butik, så gør det. Men jeg villle ikke åbne en fysisk butik, da det er meget dyrt at leje eller købe lokaler, man skal ligge det rigtige sted for at få kunder - fx er der kæmpe forskel på om man ligger på Strøget eller i sidegaderne.

I stedet ville jeg starte med en webshop, som du kan starte helt op for max kr. 10.000,-. Så kan du prøve det af, og så øge det i takt med indtjenningen.

Men i forhold til hvilke typer smukker, du skal vælge, så skal de se på, hvad der ellers er af netbutikker på markedet. Men jeg ville satse på mellemklassen. Ikke de helt billige smykker, men heller ikke de helt dyre. Det er krisetid, folk har ikke vildt mange penge, men der er ekstra meget status i at ud som om, at man har råd til en masse - den lille luksusfølelse.

I starten, så start med at sælge dem til indkøbsprisen, så folk får kendskab til din forretning, så kan man hæve prisen senere.

Jeg håber du kan bruge noget af det.

 

-Thomas Svanevik

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Pas på du ikke "brænder inde" med for mange vare. Det ville være ærgeligt kun at sælge f.eks 50 stk. til indkøbspris, hvis du har købt 100 stk.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

men jeg har ikke nogen varer endnu? hvordan køber jeg varer så jeg kan sælge dem? 

hvis jeg køber varer fra udlandet er det bedre at sælge gennem internet?

og tak for I svaret:)

Fra Vejle
Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 42
Fra  Fancey Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lili
Du kan evt. købe et lille lager at starte op med fra mig. Jeg har butikken Fancey som sælger smykker og ure online og jeg sælger også engros.
Det bliver så ikke de smykker jeg selv har i butikken, da der jo ikke er grund til at vi konkurrerer på de samme varer, men jeg har mange lækre smykker på lager til en god pris og kan godt sammensætte en startpakke til en webshop til dig.

Du kan se min butik på www.fancey.dk så du kan få en idé om hvilken stil jeg har, men jeg ligger også inde med smykker og ure i andre stilarter.

Skriv lige en privat besked til mig hvis du vil høre mere :)

Fra Hjørring
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)