Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS ansøgning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Jeg har for nyligt kastet mig ud i en (deltids) tilværelse som iværksætter, og er ved at opbygge en
webbutik med salg af slips for øje.

Det lader dog til, hvis man søger lidt på forummet, som om PBS generelt er lidt tunge at danse
med når det kommer til godkendelse af ens webbutik.

Derfor tilspørger jeg nu jer: Hvor tidligt kan man begynde at ansøge PBS, og betyder det noget
hvis man har købt sig til en betalingsgateway(wannafind i mit tilfælde)? Skal siden være fiks
og færdig, eller kan et udkast være i orden?

På forhånd tak for svarene.
Siden er www.slipsedreng.dk, og den er ikke særligt prangende pt :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter

Når du kan gå denne liste igennem uden problemer, så burde det være muligt for dig:

Regler


Fra Hornslet
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det tager laaaaaaang tid. Har selv søgt ultimo februar, og jeg venter stadig.



Jeg tror (og læs tror) ikke, at de kigger noget som helst på din side ihvertfald den første måned, så jeg ville bare se at få søgt. Hvad kan der ske ved det? At der kommer en liste over de ting du skal have lavet om/rettet til ?



Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg venter også på PBS... Jeg mener at der gik 3 uger før jeg hørte fra dem første gang og der bad de mig bl.a. om at gennemgå en checkliste for min side som fremgik af mailen og så



Når ovenstående fremgår, indsendes klarmelding af hjemmesiden eller test-link til:
og så deres mail. Så selvom du ikke er helt klar med siden så bare ansøg.



Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan kun tilsutte mig de øvrige kommentare.

 

Der gik fem uger fra vi ansøgte, til vi fik besked om hvilke yderligere informationer de havde brug for - en mail de kunne have sendt med det samme. Herefter gik der tre uger yderligere, hvorfter jeg så har rykket dem en gang hveranden dag. Der er d.d. gået ca. 2½ måned fra første henvendelse til PBS.

 

Budskabet må derfor (desværre være) :

 

1: Ansøg med det sammme

2: Ryk, Ryk, Råb højt, og Ryk så lidt mere hvis du vil have noget igennem "hurtigt"

 

Mvh. Thomas, som allerede er træt af PBS, før vi er kommet i gang

Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg fik bruger koder i mandags , jeg sendte ansøgning i januar

efter ca 4 uger fik jeg en mail at det og det skulde ændres på siden og når det var ændret skulle jeg sende en mail om at ændringerne var lavet,

der gik herefter lang tid uden jeg hørte noget så jeg rykkede men svaret var at alt gik sin gang og der ville komme en aftale og koder når de var færdig med at behanle sagen.

 


Jeg tror (og læs tror) ikke, at de kigger noget som helst på din side ihvertfald den første måned, så jeg ville bare se at få søgt. Hvad kan der ske ved det? At der kommer en liste over de ting du skal have lavet om/rettet til ?

 

Det gør de så jeg tror at du må vente til siden er ferdig

 

Börner Import dk nu også gryder og pander i høj kvalitet se www.boerner-import.dk

 


Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ansøgte den 3. december 2006 da det jo var gratis inden årsskiftet.
Den 20. december fik jeg en mail om hvad jeg skulle indsende til dem, herunder registreringsbevis fra SKAT og årsopgørelser m.v. som jeg så gjorde.

Så har jeg faktisk ligget vandret siden og havde egentlig glemt det igen.

1. marts fik jeg så en mail om, at min betalingsløsning var godkendt og jeg fik fremsendt kontrakt til underskrift.

22. marts fik jeg så mit forretningsnr.

Det morsomme (eller forrykte) i mit tilfælde er, at jeg aldrig har sendt dem et testsite hvor de kunne checke min løsning ud (den er aldrig blevet lavet), jeg har vist aldrig fået mit CVR nr på hjemmesiden som de bad om i mailen d.1. marts

Alligevel har jeg en godkendt betalingsløsning ...... man kan jo undre sig

Så summasummarum - ansøg du bare selvom du ikke er færdig

 

Fra Hornslet
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg fik så en aftale fra PBS igår som jeg skulle underskrive, og så skriver de, at hvis jeg vil have mit forretningsnr hurtigt kan jeg faxe aftalen til dem. Det er nok ikke relevant, hvis det ligesom for Michael tager 3 uger, hi-hi. Men selvfølgelig har lidt sparet tid også ret !
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)