Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Urimelig langsom "loadetid"?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige oprette en hjemmeside på Ml-hosting, men jeg synes siden er utrolig langsom til at loade. Hvad siger i?

.

Hilsen

Christoffer.

Feedbag.dk - Live support.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Hvad skal vi sige....

Det kommer jo an på antal/størrelse af billeder, CSS, Scripts, HTML og meget meget mere.
Men du har slettet domænet, så derfor kan det være svært at konkludere om loadtiden er rimelig!

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står da alle de oplysninger du skal bruge for at vurderer hvorvidt om siden loader hurtigt eller langsom, men jeg kan se nu at den anden side på samme domæne loader hurtigere, så det er vidst ikke rigtig et problem alligevel. :D.

Feedbag.dk - Live support.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Åhh ja... 0.75KB.Sorry, det så jeg ikke lige.

I min verden langsomt.

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare i orden. :D. Ja, det virker også lidt langsomt, men jeg har lige prøvet at kører en anden test på den anden side og der siger den: "Your website is faster than 35% of all tested websites". Så det er vel fint. :D.

Feedbag.dk - Live support.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo også an på hvor meget der skal udregnes før din side begynder at spytte data ud. Hvis den skal åbne en kæmpe database og hente et entry ud ad gangen og evaluere noget på det før den henter det næste entry ud, så kan den jo sagtens gå hen og blive langsom. 

Hvad har du på siden da?

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke noget rigtig det er bare sådan en standard: "Denne side er hostet af mlhosting.dk".

Feedbag.dk - Live support.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu spørger jeg måske dumt her.. Men hvad forventer du som en hurtig load tid?

Jeg har 2.20 sekunder med 934.7kB på en Mlhosting server. hvilket er langt hurtigere end jeg har haft nogen andre steder.

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er bare at det ikke er den hastighed jeg får... Hvis din side på over 900kb skulle være loadet med den hastighed jeg får på den der "startside", så ville det tage over 15 minutter, og hvem gider at vente så længe på at en hjemmeside loader? :D.

Hilsen

Christoffer.

Feedbag.dk - Live support.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Hansen:

Problemet er bare at det ikke er den hastighed jeg får... Hvis din side på over 900kb skulle være loadet med den hastighed jeg får på den der "startside", så ville det tage over 15 minutter, og hvem gider at vente så længe på at en hjemmeside loader? :D.

Hilsen

Christoffer.

Tror bare du skal prøve at smide noget indhold på siden og se om load tiden ændre sig så meget som deni teorien burde eller om den skalere forbindelse til dig så den passer med mængden af data eller noget.  (et eller andet :D)  Og hvis den gør, så smid dem en support besked - De plejer at være til at snakke  / skrive med  :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)