Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pris på videresalg.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er håndværker og ikke den store sælger. Når det er sagt så har jeg nogle produkter som andre ønsker at forhandle. Dvs. jeg skal være deres leverandør. Mit problem er så, hvordan skal jeg regne prisen ud i forhold til min indkøbspris. er der nogle tommelfingerregler at gå efter.

Ved normal salg plejer jeg at tage ca 2,5 gange min indkøbspris, det går jo ikke eved videresalg.

Det er emner under 2000 i indkøb.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Christensen:
Jeg er håndværker og ikke den store sælger. Når det er sagt så har jeg nogle produkter som andre ønsker at forhandle. Dvs. jeg skal være deres leverandør. Mit problem er så, hvordan skal jeg regne prisen ud i forhold til min indkøbspris. er der nogle tommelfingerregler at gå efter.

Ved normal salg plejer jeg at tage ca 2,5 gange min indkøbspris, det går jo ikke eved videresalg.

Det er emner under 2000 i indkøb.

Det varierer ekstremt fra branche til branche. Er der noget tilsvarende på markedet produktmæssigt du kan sammenligne dig med?

 

Køb ren argan olie her

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ene produkt er jeg eneforhandler af og det andet er lidt utraditionelt klinger af japanske kokkeknive i topkvalitet( sælges normalt kun færdige) . og der er det også meget begrænset hvad der er på markedet.

Jeg er med i et knivmagerlaug, og fordi jeg forhandler leverandørens frisørsakse, så har jeg også fået lov til at forhandle deres klinger som halvfabrikata.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)