Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino moderator ude med den grove rive!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej med jer, Skype-Smile

For at gøre det krystalklart, hvad Aminos holdning til "bump" af tråde er, så er her et citat af Martin Thorborg:

Martin Thorborg:
Jeg syntes bump er hammer irriterende og jeg har lige i dag givet en bruger 24 timers pause fordi han blev ved med det, selvom han var blevet bedt om at stoppe.

Om vi opdager det er en anden sag, men det kan jo også gøre med måde og lidt mere diskret ved f.eks. at tilføje nye oplysninger etc.

De bedste hilsner

Martin

Der er intet galt med låsning af bumpede tråde, nej det er faktisk helt efter bogen.

Når der så er bumpet tråd flere gamge på kort tid, blandet andet i denne tråd, så er indlægget helt på sin plads. Jeg havde gjort på samme måde, hvis jeg var kommet først til.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:
Du har bumpet dine tilbudstråde en del gange og så sent som i eftermiddags fået låst en af dine andre tråde, derfor blev den aktuelle tråd låst med det samme.

Kære Brian.

Du får det til at lyde som om, at vi har været skyldige i adskillige overtrædelser.

Vi har indenfor de sidste 4 uger skrevet 3 indlæg, hvor det ene udelukkende var henvisning til ledige jobs til vores med-aminoer, og de 2 andre er, efter vores mening, super gode tilbud, og lagt ud i denne weekend. Begge indlæg er nu låst og ikke brugbare. 

Nuvel - din spærring af vores indlæg er taget til efterretning, og vi vil i fremtiden kun poste nye indlæg/tilbud 1! gang!

Til gengæld må vi jo så bare lave nogle flere tilbud Big Smile

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bennie Larsen:
Naturligvis skal alt ikke bumpes i tide og utide

Ingen tråde skal bumpes overhovedet (hvis det stod til mig). 

Vi er inde dagligt og gøre noget ved flere indlæg fordi folk bare tror at de kan gøre som det passer dem.

Bennie Larsen:
og naturligvis er en moderator i sin gode ret til at iværksætte ændringer.

Yeps og hvis man er utilfreds med det så kan man gå til overmoderator (Thorborg) med sin klage.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen Niels, du har jo så evigt ret.....

Vægten på mit indlæg skulle dog gerne forstås på sproget hvormed man meddeler en information.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

man kan da også lave en ny overskrift der var en tråd hvor amino.dk bruger ikke var anholdt for noget , men at ændre kan tit få folk lige kommentere en ekstra gang og det giver ekstra  gang i tråden, jeg syns det var forkert den tråd . det var tillaldt i men det giver da muligheder for der kommer gang i tråd og vis er tilladt synes jeg den viden skal videre formidles så de får en bedre chance i et godt tilbud at de udnytter reglerne til  deres tilbud maksimalt ses af fleste mulig bruger

hvad jeg forstod i tråden er det tilladt at lave en misvisende overskrift , der lige gør et par stykker ekstra indlæg kommer , det burde de udnytte ,men jeg ved ikke ,hvorfor de ikke lukket muligheden i den tråd men når det er tilladt der må man selvfølgelige også lave misvisende overskrifter andre steder der gør du får ekstra gang i din tråd

denne her tråd først stod forkerte altså anholdt eftérfølgende ændret ikke anholdt ,hvad vi ved er han ikke anholdt altså direkte ikke rigtigt men i alt fik det gang i tråden da mange troet var anholdt ,man kan jo se muligheder i en tilbud tråd også ændre der er jo mulighed der at få gang i tråden http://www.amino.dk/forums/t/143281.aspx?PageIndex=1

jo synes dog i alt det er forkert at lave en misvisende overskrift ,men når den blev ændret tilbage igen til forkerte igen er dette en mulighed du får gang i din tråd

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja - bumpe er nok ikke vellidt - og vil da også være irriterende hvis det skete i større omfang - men!

Man kan bumpe indlæg på mange måder. Fx hvis jeg vil fyre et tilbud, crazy-days eller sådan noget af på Amino, så har jeg altid flere dele af samme tilbud.. 

Så hvis du vil fyre et tilbud af, så kom med budskabet.. Og så gør tilbuddet bedre på dag 2, 3, 4 og så får du mere opmærksomhed! Og god opmærksomhed. Måden du får dit budskab bedst ud er ved at skabe debat om din tråd. Jeg har slet ikke læst den omtalte tråd, og jeg forholder mig ikke til nogle af dine tråde - jeg prøver blot at give dig nogle idéer der kan gavne os alle :-)

Go' Debat lyst :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Brandt Factories:
og de 2 andre er, efter vores mening, super gode tilbud

Hej

Nu er tilbudene jo op til brugerne og vurdere Wink

Men det skal vi ikke snakke om.

Generalt til emnet

Jeg vil først sige at det er rart at moderatorerne er skredet ind, den ros skal de have. Og så kan man så diskutere, sprogbrug eller om det er kommunikeret ordentligt ud. For en tråd som denne, kan jo indikere at det ikke er kommunikeret ordentligt ud. Og så må vi håbe at de forskellige moderatorer, så tager den del til sig.

Problemet med en side som denne, er at vi er rigtig mange bruger, mange af os, har noget at sælge, og typisk så mener vi alle at vores produkt er det bedste i verden, til verdens bedste pris....og at alle mennesker i verden ikke kan leve uden.
Men en ting man må holde sig for øje på en side som denne, er at man ikke skal være her primært for at sælge. Men for at få ideer, blive klogere, få hjælp og sparring.

Og selvfølgelig skal der være plads til nogle rigtig gode tilbud. Men man skal også passe på med at siden ikke bliver forvekslet med fx den blå avis eller gul og gratis...og hvad de ellers hedder.

/Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
men det kan jo også gøre med måde og lidt mere diskret ved f.eks. at tilføje nye oplysninger etc.

Jeg synes, at John/Martin her har givet den elegante løsning på hvordan det kunne være løst.

/Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Jeg vil først sige at det er rart at moderatorerne er skredet ind, den ros skal de have.

Good point, Kenneth!

Det er hamrende demoraliserende at være bruger på sites, hvor der nok er regler, men ingen politimænd til at håndhæve reglerne! Folk begynder at misbruge sitet med møgreklamer og links!

Hvem var forresten det, der hævdede, at Thorborg er overmoderator?

Det er Forkert: Han er Generalmoderator!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Brandt Factories:
Du får det til at lyde som om, at vi har været skyldige i adskillige overtrædelser.

Så læser du mig forkert, helt konkret så jeg dit bump og bemærkede at du få timer før havde fået låst en anden tråd for at bumpe.

Brandt Factories:
Til gengæld må vi jo så bare lave nogle flere tilbud

Det ser vi frem til og du har vist allerede fået en del ideer til hvordan du kan tilføre dine tilbud noget nyt, så de ikke dør hen :-)

/Brian

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)