Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense kommer ikke frem på min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne have nogle Google Adsense annoncer på min hjemmeside.

Når jeg logger ind på Adsense fremkommer følgende besked: "Din ansøgning er stadig ved at blive gennemgået. Du vil kun få vist baggrunden på din webside i stedet for live indholdsannoncer, indtil din konto er blevet fuldt godkendt. Få flere oplysninger."

Jeg trykker på det sidste: "Få flere oplysninger".

Så bliver man viderestillet til følgende side: https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=9715&sourceid=aso&subid=ww-ww-et-asui&medium=link

Når jeg implemterer Adsense kode via en tekst-widget kommer intet frem på selve hjemmesiden. Vil overstående Google forklaring sige, at jeg skal implementere koden alligevel og så "bare" afvente til at Google "Godkender og viser annoncerne"?

PÅ FORHÅND TAK FOR HJÆLPEN :-)

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

I linket du henviser til står der jo netop at dine annoncer ikke vil blive vist før din konto er endeligt godkendt og at du NETOP SKAL implementere dem på trods af at de ikke bliver vist!

medalje:

Vil overstående Google forklaring sige, at jeg skal implementere koden alligevel og så "bare" afvente til at Google "Godkender og viser annoncerne"?

Så for at svare på dit spørgsmål: JA!

Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

100% sikkerhed giver bare lidt mere tryghed, jeg siger mange tak :-)

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår bare ikke, at det skal være således? Før i tiden kunne man da godt se annoncerne med det samme?

Når der er tale om en lille hjemmeside, hvor de er implementeret i en tekst-widget, kommer der et stort hul imellem de forskellige widget. Det ser relativt dumt ud på en hjemmeside med så stort et tomt hul imellem sine widgets, fordi at man muligvis skal vente en uge på at de bliver godkendt?

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

medalje:

Jeg forstår bare ikke, at det skal være således? Før i tiden kunne man da godt se annoncerne med det samme?

Når der er tale om en lille hjemmeside, hvor de er implementeret i en tekst-widget, kommer der et stort hul imellem de forskellige widget. Det ser relativt dumt ud på en hjemmeside med så stort et tomt hul imellem sine widgets, fordi at man muligvis skal vente en uge på at de bliver godkendt?

Jeps, men google (verdens største søgemaskine med verdens mest ansøgte affiliateprogram) får en del henvendelser fra spammere, svindlere, folk der klikker på deres egne annoncer samt useriøse hjemmeside-ejere, og prøver derfor at sortere disse fra så tidligt som muligt i ansøgningsprocessen...og googles nye godkendelsesprocedure er et - for mig meget forståeligt - næste trin i kampen mod førnævnte. 

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Med den nye processen så skulle annoncerne begynde at vises efter "relativt" kort tid om det hele er sat ind rigtigt. Synes det er super at de har skiftet processen. Det forkorter ventetiden, gør at folk kan generere annoncer og komme i gang + fjerner et kæmpe problem. Nu kan man ikke længere ansøge og eventuelt slippe i gennem med en god side der ikke pt bruger Adsense f.eks AOK  (der ville egne sig godt synes jeg..) for så at lægge koderne ind på sin egen MFA side der aldrig ville blevet godkendt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)