Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på tjenpengehjemmefra.net

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

For noget tid siden bad jeg om lidt feedback på min side og fik rigtig mange gode råd og ideer.

Nu har jeg så fået rettet det meste og ændret nogle ting, og så ville jeg jo gerne høre endnu engang hvad i har at sige til siden.

(For alle jer der vil vide hvordan siden ranker, ligger jeg på side 1 med 4 ud af de 10 søgeord jeg har valgt indtil videre. mens resten er på side 2 og 3 stadig)

Her er linket http://tjenpengehjemmefra.net

På forhånd tak.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

lidt mere indhold i banner til højre da der er intet

tekst mere på siden , altså forklare hver enkel links ikke lave 30 links ud og forklare ingen af dem det giver for mange udgående links set forhold hvad der er på siden , derved svært at ranke siden rigtigt godt

de sider meget udgående meget er øverste kort men intet der forklare hver enkle konkurrence

social aktive mangler facebook firma side , twitter side

mere viden på siden , du kan også lave en ordbog eller en wiki side lige som her på amino.dk det skaber interne links struktur på siden , hver gang et kerne ord nævnes linker du hen til en side der omhandler dette kerne ord denne side starter med h1 omkring dette kerne ord

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.

Jeg er så småt igang med at lave en wiki på siden, men er noget der kræver utrolig meget tid, og jeg sidder og leger med en del andre projecter også.

Ang. facebook og twitter er det aldrig noget jeg har sat mig forfærdelig meget ind i, burde nok læse lidt op på det.

Nu nævner du min post om online konkurrencer, der vil jeg ikke mene det er nødvendigt at skrive text for hvert enkelt link, andet end overskriften på hver enkel.
Ovenover står der jo netop hvad det hele er og min konvertering ser også meget pæn ud på den side. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

NiclasG:

Hej Mikael.

Jeg er så småt igang med at lave en wiki på siden, men er noget der kræver utrolig meget tid, og jeg sidder og leger med en del andre projecter også.

Ang. facebook og twitter er det aldrig noget jeg har sat mig forfærdelig meget ind i, burde nok læse lidt op på det.

Nu nævner du min post om online konkurrencer, der vil jeg ikke mene det er nødvendigt at skrive text for hvert enkelt link, andet end overskriften på hver enkel.
Ovenover står der jo netop hvad det hele er og min konvertering ser også meget pæn ud på den side. 

pas på ikke at bliver ramt af pandaen , der ramte også sider med meget udgående links og lidt tekst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg synes det er en fin side, du har fået stablet på benene!

 Fint design og vedkommende råd.

 Held og lykke med projektet :-)

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de fine ord :)

Mikael: Jeg syntes man skal passe på ikke at være bange for alting mht. pandaen osv.

Selvfølgelig skal man overveje om ens side ikke signalere spam til google, men man skal ikke gøre det værre end det er :)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niclas

Sidens template, som jeg efterhånden har set en del gange, synes jeg er glimrende. Det er en rigtig fin feature med pilen som følger med menulinjen.

Dog undrer jeg mig over, at samtlige indlæg går igen på alle 3 "tjen penge"-sider + forsiden. Det eneste, der adskiller forsiden fra undersiderne, er kassen foroven, hvor billedet skifter mellem de 4 nyeste indlæg. Sådan en feature synes jeg er ret forstyrrende, men det er smag og behag sikkert.

Uden at være ekspert i duplicate content, så er der ingen tvivl om, at Google før eller senere vil læse indholdet på dine undersider som duplicate content. Og det er ikke godt for dine søgeresultater uanset hvordan du ranker nu.

Jeg synes også det er misvisende f.eks. at ligge indlægget "Deltag i online konkurrencer" under "Arbejd hjemmefra". Det er vel ikke et arbejde at deltage i en konkurrence?

Få delt indlæggende ud på de sider, hvor de hører til. Det vil være bedre i forhold til søgemaskinerne, men det vil også give mere mening for læseren. I mine øjne ser det ud som om, at siden stadig er ufærdig, når der er samme indhold på næsten alle sider.

Jeg forstår ikke hvad "Gratis webhosting" har med resten af sidens indhold at gøre? Da jeg klikkede på "Hjælp", forventede jeg også at få hjælp til selve websitet og ikke hjælp til at starte mit eget marketing projekt. Det sender ret blandede signaler...

Menupunktet "Privacy Policy" bør du ændre til dansk, da resten af indholdet er dansk.

Se gerne om ikke du kan få lidt mere luft i dine indlæg. Afsnittene står meget tæt, så det bliver svært at læse og danne sig et overblik over indholdet af de enkelte indlæg.

Venlig hilsen,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot design!

Den pil (måske den samme, som Sisse), der følger med, når man bevæger musen hen over musen, virker professionel uden at virke som pral og blær.

Jeg går ud fra, at du stadig er på tegnbrættet med siden, men hvis ikke, så vil jeg anbefale dig at skynde dig at få læst korrektur på siden. Tegnsætningen halter gevaldigt. Det gælder ikke kun komma, men også punktummer.

Sisse nævner, at Private Policy står på dansk. Det gør comments og Posted in og andet også. Nederst står der fx Jimmy on Betalte undersøgelser. Ret det til dansk!

Kalenderen nederst til højre synes jeg er overflødig. Brug hellere pladsen på oplysninger såsom dit/jeres navn, adresse (blot by), telefonnummer og CVR. Det mangler helt, fy! 

Allerøverst står der med sort Tjen penge hjemmefra, og aller nederst er der 3 overskrifter med sort. Den sorte farve bør skiftes til noget, der er læsbart.

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de gode svar.

Jeg er allerede gået igang :)

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå...

Nu har jeg så fået ændre lidt i det hele, dog har jeg nogle problemer med at finde "posted in" i nogle af filerne sammen med "on" nederst på siden med seneste kommentar.

Har søgt alle filerne igennem og er ikke fundet frem til det, måske en her ved i hvilke filer det burde ligge i :)

Jeg er også gået igang med at få sat en facebook side op, dog har jeg lidt svært ved at se hvordan man lige skulle trække folk til den. (Nogen der har nogle råd?)

Jeg har også tænkt lidt på at få sat en noget nyhedsbrev af den ene eller anden art op og prøve den slags også, har kigger lidt på aweber, måske er der nogle der kender et bedre sted?

Paul: Desværre har siden var online i 6-7 måneder og teksten har været sådan her længe.Jeg fulgte ikke nok med i skolen om hvordan man sætter tekster ordenligt op, så det har været ned prioiteret meget, og blev det endnu mere da jeg så at siden sagtens kunne konvertere uden det er blevet ændret.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)