Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere trafik på gadgets blog?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg lavede for godt 2 måneder siden bloggen, SjoveGadgets.dk, der er kommet nye indlæg næsten dagligt, om forskellige gadgets.

Men mit problem er at jeg kun har 20-30 besøgende om dagen.

Jeg har lavet lidt keywords research, og linkbuilding, men jeg synes ikke at kan finde nogle søgeord, som har over 100 besøgende i måneden, udover fks. "gadgets", som jeg nok ikke har en chance for at komme på side 1 på.

Håber i har nogle tips til hvordan jeg kan få mere trafik:)

Venlig Hilsen Kasper

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Og kan man overhovedet regne med google keyword tool?

Indtastede lige ordet "facebook", og der er ingen søgninger? det kan da ikke passe:O

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Siger mange tak Mikael.

Men det er jo stadig et problem at jeg ikke kan finde nogle søgeord, der har over 100 søgninger i måneden. Men det er vel bare om at linkbuilde en masse, på de forskellige søgeord med få søgninger.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Toxvig:

Siger mange tak Mikael.

Men det er jo stadig et problem at jeg ikke kan finde nogle søgeord, der har over 100 søgninger i måneden. Men det er vel bare om at linkbuilde en masse, på de forskellige søgeord med få søgninger.

 

der må være nogle kerne ord svære komme op ad på vis trækker et trafik ord op på siden 5 , vil alle interne under sider trækkes op ad der er biord eller flere tal og sammensatte ord, til dette kerne ord 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Kasper Toxvig:

Siger mange tak Mikael.

Men det er jo stadig et problem at jeg ikke kan finde nogle søgeord, der har over 100 søgninger i måneden. Men det er vel bare om at linkbuilde en masse, på de forskellige søgeord med få søgninger.

 

der må være nogle kerne ord svære komme op ad på vis trækker et trafik ord op på siden 5 , vil alle interne under sider trækkes op ad der er biord eller flere tal og sammensatte ord, til dette kerne ord 

Er ikke sikker på hvad du mener?

Hvis jeg kommer op på side fem på f.eks. ordet "gadgets"

Styrker det også mine placeringer i Google på søge ord som f.eks. top 10 gadgets eller fede gadgets?

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Toxvig:

Mikael christiansen:

Kasper Toxvig:

Siger mange tak Mikael.

Men det er jo stadig et problem at jeg ikke kan finde nogle søgeord, der har over 100 søgninger i måneden. Men det er vel bare om at linkbuilde en masse, på de forskellige søgeord med få søgninger.

 

der må være nogle kerne ord svære komme op ad på vis trækker et trafik ord op på siden 5 , vil alle interne under sider trækkes op ad der er biord eller flere tal og sammensatte ord, til dette kerne ord 

Er ikke sikker på hvad du mener?

Hvis jeg kommer op på side fem på f.eks. ordet "gadgets"

Styrker det også mine placeringer i Google på søge ord som f.eks. top 10 gadgets eller fede gadgets?

 

styrke kerne ord lettere at styrke gadget end satse meget på biord fede gaggets

man laver hoved side ligger satsning der på hoved ord

meget lettere komme højt med vis ligger højt hoved ord ,

vis satser biord er det svære ligge højt også hoved ord

sats på hvad folk søger , lav målrettet sider mod de mindre landing sider

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der findes mange gadgets som blot er en variant af et normalt produkt. Fx vækkeur, usb stick, magneter. Der er rigtig mange. Det du skal det er at finde de mest brugte ord for et bestemt produkt. 

En anden ting, du skal have noget liv på din blog, artiklerne virker døde i det, også er de alt for korte. Lav en artikel der hedder "top 3 vækkeure" I den artikel bruger du fx søgeord som "billige vækkeure, billigt vækkeur, sjovt vækkeur, gadget vækkeur, vækkeur gadget"

Du laver så en top 3 hvor du skriver en 120-150 ord om hver gadget. Eller 80 ord hvis det ikke kan blive til mere. De artikler er meget federe at læse for dine besøgende. Og det er også det som gør at folk sidder og læser en artikel, og ser ude i siden under nyeste artikler "top 5 vandpistoler". Den har man lyst til at læse, og det har folk også lyst til at linke til. Ingen linker til en beskrivelse af en gadget, da de lige så godt kunne læse beskrivelsen på hjemmeside der sælger dem. 

Ved at lave disse lister så skaber du en reel værdi på din side, og det er det som du skal hvis du vil have besøg på din side. Det er ikke sikkert du behøver skrive en artikel hver dag, men så kan du nøjes med 3-4 om ugen, artiklerne er jo også lidt større så. 

Håber du kan bruge lidt af dette til noget.

Mvh

Daniel Pedersen 

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du vil kan du adde mig på skype så vil jeg gerne hjælpe dig videre med siden. En sparringspartner er altid super. 

daalle92 er mit skype navn. 

Edit: vil ikke prøve på at sælge dig noget, vil blot gerne hjælpe dig. Så der er ingen bagtanker bag :) 

Mvh

Daniel Pedersen 

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Pedersen:

Hvis du vil kan du adde mig på skype så vil jeg gerne hjælpe dig videre med siden. En sparringspartner er altid super. 

daalle92 er mit skype navn. 

Edit: vil ikke prøve på at sælge dig noget, vil blot gerne hjælpe dig. Så der er ingen bagtanker bag :) 

Mvh

Daniel Pedersen 

Har added dig:)

Jeg har tænkt på at lave nogle indlæg på den måde:) Men at finde 5 ens produkter er svært:) Kunne man ikke lave fks. 5 gadgets til kontoret?

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)