Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af læderarmbånd

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra London
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa derude!

Kender I nogle steder i udlandet hvor man kan få produceret nogle læderarmbånd med lås af stål/Sterling sølv.

Jeg ønsker læder af god kvalitet, dog skal det heller ikke være for dyrt. Det er derfor jeg vælger at satse på at få det produceret i udlandet.

Håber nogle kan hjælpe :)

Mange hilsner,

Justin

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Justin,

 

du kan finde leverandørerwww.alibaba.com eller eazybizchina.com. alternativt kan du søge i de grupper omkring sourcing der findes på fx linkedin?

held og lykke

Heidi

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Justin

Blot en lille hjælp til dig.

Når du finder en forhandler, skal du være meget striks med hvad læderet indeholder. Foreksempel inderholder meget skind og læder fra kina blyholdinge stoffer som er kræftfremkaldende og forbudt i Dk. Få altid dit læder med certifikater.

Alternativt kan du købe dine varer for en leverandør i Dk, så er du selv fri for bøvlet. ;o)

Mvh Sanne

Mvh Sanne

Designer du selv smykker, så find dine Perler her.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Justin

Jeg arbejder netop med smykker og læder, der et samlet em stål og sølv låse, er det standard låse er det nemt men skal du havde lavet dine egne låse er det straks meget dyrer, da de værktøjer der skal bruges skal udvikles specielt til dine ting.

Læderet købes enten her i Thailand eller fra Indien hvor jeg har en leverandør der netop sikre at deres varer overholder alle specifikationer mht metal indhold og certificering.

Vi samler de forskellige ting her i Thailand for at sikre at kvaliteten er 100% i top, her bruger jeg med en fabrik som leverer til flere af de store franske modehuse.

Så kvalitet står jeg indefor.

Mit funktion er som indkøbsagent, med 30 års erfaring.

Hilsen

Michael Jacobsen

skype: it-michael79

email: mcj@loxinfo.co.th

Fra London
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michale.

Tak for din besked!

Det lyder meget interessant. Vi har holdt møder med flere smykkedesignere i Danmark, og vi ved derfor godt at det er meget dyrt, at få lavet egne låse osv. - ihvertfald når du skal have lavet prototypen. Dog bliver låsen vi skal bruge, meget simpel. Meget som dem man bruger på ure. Ligesom dette: http://www.thinkgeek.com/images/products/additional/large/8gb_video_watch_back.jpg

Det vi leder efter er noget god læder og et sted vi kan få produceret de her læderled. Vi ønsker den bedste kvalitet, og det skal ikke kunne blive slidt af at det bliver bøjet for meget.

På armbåndet skal sidde et stykke metal, som senere hen kommer til at bestå af hvidguld. Her på skal vores logo indgraveres. Vigtigt er at dette bliver lavet specielt, som vi ønsker det. Dog er det meget simpelt: Et stykke hult metal, hvor læderen kan limes fast indeni eller lignende.

Kan du hjælpe os med læder og evt. sende os nogle forslag på hvilke læder vi kunne bruge? :)

Mange hilsner

Justin Niklas Jones

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Justin

for ikke får alt ud i det offentlige, kan du sende mig de design du er interesseret i at få lavet, helst, deværre er Sølv blevet meget dyrer så over forsølvninger gorgyldninger lige som dem i skal konkurerrer med til kollektionen.

Læderet få vi lavet til jeres specifikationer. også farver hvis volumen er det.

Men skriv til mig på min email: mcj@loxinfo.co.th  så kommer vi vidre.

Hilsen

Micaheæ

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)