Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PAYPAL vs. DANKORT

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Helløw fellow amino's.

Jeg mindes at ha' læst at man man bruge PayPal som et betalingsmodul og SAMTIDIG kunne modtage Dankort og Visakort.


Er der nogle flinke amino'er der kan hjælpe mig, og eventuelt hvad det ville koste at integrere disse to ting.

Selvfølgelig så slipper man nok ikke PBS/NETS aftale.

På forhånd tak.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Du kan godt have begge betalingsmetoder, men det er 2 seperater systemer, Paypal kan IKKE køre med Dankort på nogen måde og understøtter ikke Dankort.

Best regards

Fra Ringsted
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Øv da.. Ville gøre det hele meget nemmere..

Men tak for dit hurtige svar.

Fra Ikast
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sende mig en pm, så har jeg måske en mulighed til dig.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, du kan sagtens oprette en shop hvor du både modtager Paypal og Dankort / Visa. Flere af de populære Open Source Systemer så som : Prestashop, Magento etc. Har moduler der understøtter disse betalings muligheder.
Paypal kræver at du opretter en konto der. Herefter tager Paypal lidt af hver transaktion der bliver lavet på din shop.
Når du skal modtage dankort kræver det en aftale ned NETS samt en betalingsgateway ved f.eks Epay eller Quickpay.
NETS koster omkring 1000 kr om året og betalingsgateway ligger på ca 200-300 pr.måned samt opstartsgebyr.
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Du skal da vist lige gøre et eller andet, man kan slet ikke læse dit indlæg :)

Best regards

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Lindenskov:
Du kan sende mig en pm, så har jeg måske en mulighed til dig.

Uanset kan det ikke lade sig gøre at køre Dankort igennem PayPal, det er 100% umuligt :)

Best regards

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige igen, sry. Er ny herinde :)

Du kan sagtens oprette en shop hvor du både modtager Paypal og Dankort / Visa. Flere af de populærer Open Source systemer så som: Prestashop, Magento, etc. Har moduler der understøtter disse betalings muligheder. Paypal kræver at du opretter en konto der. Herefter tager Paypal lidt af hver transaktion der bliver lavet på din shop. Når du skal modtage dankort kræver det en aftale med NETS samt en betalingsgateway ved f.eks Epay eller Quickpay.

NETS koster omkring 1000 kr om året og betalingsgateway ligger på ca 200-300 pr. måned samt opstarts-gebyr.

Lars M.

Fra Ikast
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

 

Nej, det er jeg helt klar over. Men har en anden mulighed, som giver plads til både Dankort og Paypal :-)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Lindenskov:

Hej Kim

 

Nej, det er jeg helt klar over. Men har en anden mulighed, som giver plads til både Dankort og Paypal :-)

Ja den anden mulighed er at integrere to betalingsgateways ;)

Altså Paypal + euroline (eller anden gateway der understøtter Dankort). Der er mange der fejlagtigt tror moneybooker understøtter Dankort fordi de skriver det på deres side, men det passer ikke men de bliver desværre ved med at vide Dankortlogoet uden VISA selvom jeg har skrevet til dem flere gange og bedt dem fjerne det.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)