Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kursus søges: præsentationsteknik foredrag eller lign.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

jeg er salgsassistent elev med drømme om at ende i en lederstilling. der er bare det at jeg er ret  dårlig til præsentationer. så tænkte på om der er nogen der ved hvor man kan deltage i et foredrag om emnet som enkeltperson eller evt. har erfaringer med et online program, som er godt.

mvh

Mikkel Hansen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mikkel

et ex på en der go til at "præsentere sig/ holde fordrag". Du kan finde bunker af nyttige videoer om emnet på youtube

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, jeg så det lige, rigtig godt!!!

tænker mere henne i præsentation, selvom jeg ved det er meget op af hinanden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Eftersom du ikke er den eneste, der har behov for at kunne stå frem og gennemføre en præsentation, kunne jeg foreslå dig at prøve at samle nogle aminoer med samme behov. Måske er der andre aminoer i samme område som dig. I kan aftale et emne og derefter mødes ind i mellem for at øve jer i præsentationer for hinanden.

Hver præsentation behøver jo bare være 10-15 minutter, og I kan samme have emne eller forskellige emner.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Hvor er du Elev henne? og hvad årgang?

Det er meget muligt du får Præsentations teknik i forbindelse med din skole. ellers har jeg måske noget jeg kan sende til dig?

Send mig en PM

Mvh.
Alexander

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra Vildbjerg
Tilmeldt 24. Jul 09
Indlæg ialt: 56
Fra  Claus Handberg Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg har samlet en række inspirationskilder til hvordan du kan komme i gang med at lave mere effektive præsentationer på mit site www.claushandberg.dk.

Sitet er stadig under udvikling, men du kan allerede nu finde brugbare tips der og evt. tilmelde dig mit nyhedsbrev hvor jeg løbende deler tips og råd om god præsentationsteknik.

Mvh

Claus

Fra 2820
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Klinik for Korttidsterapi Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Præsentationstekteknik

Man kan læse om præsentationsteknik, og man kan se videoer om, hvordan man præsterer en ordentlig præsentation. Men det giver ikke nær så meget som at sidde med andre, der også gerne vil blive bedre til at præsentere et oplæg. Man har brug for at lære angstdæmpende teknikker, udveksle erfaringer med andre ligestillede, få feed back fra gruppen samt se andres og sin egen præsentation. Alt dette kan du få ved at melde dig til et Talerkursus - se www.korttidsterapi.dk

Mvh Monica T. Notkin

Fra 2820
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Klinik for Korttidsterapi Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Bor du så langt fra Gentofte, at du ikke kan deltage i mit næste kursus? For det er klart det bedste at deltage i et kursus frem for bare at sidde og høre om det. Det gør en afgørende forskel.

Mvh

Monica Tafdrup Notkin

Klinik for Korttidsterapi

Gentoftegade 45, 1. th.

2820 Gentofte

Tlf. 2423-3629

Fra 2820
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Klinik for Korttidsterapi Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke gjort med bare at øve sig. Man har brug for undervisning i angstkæmpende teknikker, den onde cirkel og kunsten at undgå undgå-adfærd og meget mere.

MVH

Klinik for Korttidsterapi

Monica Tafdrup Notkin

Tlf. 2423-3629

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder helt rigtigt og det burde jeg nok komme i gang med hvis jeg vil gøre noget seriøst ved det :D jeg bor i Odense og har ikke negang en bil, så det er lidt umuligt.

 

men tak for imputtet, jeg vil prøve om jeg kan samle en gruppe.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)