Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antal af svar på en stillings annonce på jobnet

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jer som søger personale via jobnet,   hvor mange svar for i jeres annoncering?  

Fra Søborg
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det godtnok nogle år siden jeg har gjort det, men tror sq ikke mønsteret har ændret sig en disse. Svaret er 0. Der efter skød jeg til højre & venstre med uopfordret, hvor efter der var 4 jobs som farvehandler jeg kunne vælge imellem efter sammentalerne. Dette var vel og mærke i de gode tider.

Det professionelle Malerarbejde kræver viden !

Malerfirmaet Nicolaj Larsen

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi fik over 50 på fem dage, derefter valgte vi at lukke for annoncen da vi havde fundet et par der var meget interessante. Men vi modtog også rigtig mange ansøgninger der på ingen måde skulle være sendt til os.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg søgte i starten af 2010 fik jeg flere end jeg kunne magte at svare.

Jeg søgte en medarbejder fordi jeg havde travlt - ikke fordi jeg ville lave en HR-afdeling. Og det skal man have for at kunne kapere alle ansøgningerne.

Ihvertfald hvis man søger noget indenfor IT uden meget særlige faglige kompetencer.

Det var flere hundrede ansøgninger så vidt jeg husker.

Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbage i 2009 var jeg i et firma hvor vi søgte en kontormedarbejder til bogholderi og telefonpasning. Der fik mellem 50 og 60 indenfor få dage. Det var da mit indtryk at de fleste var seriøse.

Fra Søborg
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe der var vist lige noget jeg fik misforstået ;b

Det professionelle Malerarbejde kræver viden !

Malerfirmaet Nicolaj Larsen

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Min bedre halvdel går desværre ledig efter en sparerunde i et ministerium. Hun søger derfor job som kontorassistent. Mange af de stillinger hun søger har 500-1300 ansøgere, det gælder enda også vikariater.

Der hvor der kun har været "få" ansøgere har de været 30-60 til en stilling. Det er sq op ad bakke at få et job og håbløst for firmaerne at besvare alle ansøgninger.

Ps : kender i til et sted hvor de mangler en kontorassistent, recepsionist el. lign. i storkøbenhavn eller nordsjælland så giv mig lige et praj, tak.

Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

De steder hvor jeg har været til samtale siger at de har haft omkring 200 - 250 ansøgere, hvor de har valgt at tage 3(!) til samtale..

"I could never own a Samsung, I´m creative..."

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)