Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside vurdering - Hvad mangler jeg?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Da jeg nu endelig har fået et arbejde, som tillader at jeg selv kan bestemme mine arbejdstider, synes jeg, det er nu jeg skal igang med at "lege" med en af mine mange hobbyer. Den hobby jeg vil til at lege med nu er fotografering.

- Jeg har en del erfaringer med at tage billeder, samt redigere og hvad dertil hører.

Jeg har så opbygget en hjemmeside, men i min jagt på det perfekte, gør at jeg ikke er 100% tilfreds med den side jeg har fået opbygget, og hvorfor er jeg ikke det? tja, jeg ved det ikke.

- Så derfor spørger jeg nu jer herinde for hjælp, på trods af at jeg kan risikere at blive total banket ned og kan risikere at skulle lave det hele om. Men hvad mangler jeg? er der noget jeg kan gøre bedre/burde ændre? Har tænkt over mit banner, men igen, det skal jo bare være simpelt, ikk? 

- Kom med forslag og ris/ros.

(Jeg ved at jeg mangler en masse indhold på siderne, så indhold er jeg klar over, men det kommer når jeg er tilfreds med designet)

Et lille ekstraspørgsmål, hvordan er loadtiden ved jer? kan ikke finde ud af om det er min ISP som er dårlig, eller om min host bare er ringe.

På forhånd tak.

  • URL: SLETTET, da jeg har fået den feedback jeg skal bruge indtil videre :)

// Per Rathgen

"I could never own a Samsung, I´m creative..."

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Egentlig er designet jo fint - det kan fungere, men det virker ikke særlig professionelt. Det virker lidt Mario agtigt - en anelse barnligt.

Hvis jeg var dig, lavede jeg det om til noget mere ala 

http://www.asmussenfoto.dk/
http://www.hpkristensen.dk/
http://www.snowscan.dk/

Kunne jeg ikke dét selv, ville jeg investere i en freelancer der kunne klare det. Se det som en investering i fremtiden og flere kunder :) Desto bedre indtryk man får at dig de første milisekunder, desto bedre.

Skal du beholde det nuværende kan du arbejde med en anden baggrund (prøv en fast farve - måske sort), brug dit rigtige logo i toppen - og brug nogle store billeder på forsiden (de bedste du har). Evt. i en slider som skifter billederne ud hele tiden.

Idéen om at dele menuen op er egentlig fin, men jeg er lidt bange for at folk ikke opdager de andre menuer, men kun bruger den første.

Håber du kan bruge det til lidt.

Venligst,
Rasmus Henriksen
Freelance grafiker og webudvikler
RH Freelance
www.rhfreelance.dk 

Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Henriksen:
der mangler et link :)

Der er skam URL, men nu har jeg gjort den mere tydelig.. 

URL SLETTET, da jeg har fået den feedback jeg skal bruge indtil videre :)


Rettelse: Muligvis du var 5 sek hurtigere end jeg var til at se at jeg havde glemt url istarten.. ;)

"I could never own a Samsung, I´m creative..."

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Loadtiden er helt ok.

Templaten er ok. PRmedia.dk i banneret er for voldsomt. Det er fortydeligt, at du har brugt Photoshop til at lave skygge-fordybningen. Gør skyggen mindre. Der mangler nogle farver, ikke nødvendigvis i banneret, men generelt på siden - okay, det er en smagssag - men hele templaten er noget bleg og uden liv.

Under CV skriver du pludselig på engelsk. Det skal vel være på dansk.

Du kan med fordel fylde data i fodnoten, så der står firma, adresse/by, telefon eller email og CVR-nummer

Sådan som du har lavet den grønne bar oppe for oven, virker den mest som en menu-linje. Men der er ingen menu-punkter, for de står alle i venstre side i rammerne. Rammerne er pæne og velfungerende.

Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

"I could never own a Samsung, I´m creative..."

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg også :) Nøglen skal være billederne - ikke designeffekter, rammer, figurer osv. Du er meget velkommen til at komme til mig hvis du har brug for hjælp til det, både design og udvikling.

Venligst,
Rasmus Henriksen
Freelance grafiker og webudvikler
RH Freelance
www.rhfreelance.dk 

Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:
Loadtiden er helt ok.

Super!

Poul Madsen:
Templaten er ok. PRmedia.dk i banneret er for voldsomt.

Ja er helt enig, har også haft store problemer med at finde noget som passede ind.. vi snakker om 20 bannere osv.. :P

Poul Madsen:
Under CV skriver du pludselig på engelsk. Det skal vel være på dansk.

Jeps, det er jeg klar over, det bliver også rettet til dansk.

Poul Madsen:
Du kan med fordel fylde data i fodnoten, så der står firma, adresse/by, telefon eller email og CVR-nummer

Ja, det er en god idé :)

Poul Madsen:
Sådan som du har lavet den grønne bar oppe for oven, virker den mest som en menu-linje.

Havde faktisk overvejet at bruge den til en scroll tekst :)

Tak for feedback :)

"I could never own a Samsung, I´m creative..."

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Først og fremmest så syntes jeg det er super fedt, at du har besluttet dig for at komme i gang med din hobby Yes.

Hvis jeg var dig, så ville jeg gå efter at gøre din hjemmeside 100% brugervenlig. Tænk på hvad kan gøres mere simpelt? Jeg har et par punkter, som jeg gerne vil dele med dig.

  • Lav boksene ude i siden (Navigation, galleri osv.) sammenhængende i én boks.
  • Fjern stregen fra dit logo i toppen.
  • Tag eventuelt alt der ikke direkte har noget med dine fotografier og din forretning at gøre, og smid det ned i bunden. Det jeg mener er altså CV, Kontakt osv. smid linket til siden med dem ned under den grønne linje sammen med Copyright.
  • Brug gerne et andet baggrundsbillede, som for eksempel bare et hvidt billede med nogle skygger i bunden.
  • Jeg ser også gerne nogle af dine fotografier på forsiden, og meget gerne i et slideshow.
Det er en meget fin hjemmeside, som du har fået bygget dig selv op. Jeg håber du kunne bruge noget af min kritik, held og lykke med det hele.
De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)