Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søger projekt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

 

Vi er et mindre firma som ønsker at kanalisere noget af vores kapital over i et nyt projekt som investor. Vi er interesseret i det meste, dog er kravet at iværksætteren selv investerer samme beløb og at dette er investorens eneste job. Vi er som udgangspunkt ikke interesseret i Café, Kiosk og den slags, men har du modsvaret til 7Eleven i ærmet, så lytter vi gerne.  

Du er velkommen til at kontakte os gennem Amino.

 

Mvh.

Christian

Fra Smørum
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Du er velkommen til at sende mig en mail på info@investeringsagenten.dk - så ringer jeg efterfølgende til dig

Jeg kommer ofte i kontakt med folk der søger penge til deres projekt / virksomhed og lad os se om vi ikke kan finde noget interessant for dig

Lad mig høre fra dig

God aften

www.investeringsagenten.dk Kapitalformidling | www.investeringsauktionen.dk Køb, sælg og byt investeringer

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Jeg har et stort projekt, som jeg stadig går og udvikler på, sammen med min bror Glen.

Det er et it produkt, som efter min mening har meget protentiale. Men den er ikke billig at sætte i produktion. Vi har endnu ingen plan for hvor meget det kommer til at koste. Jeg vil tro at det bliver omkring 1,2 mil.

så jeg vil bare høre om, i måske vil høre mere, og om i ligger inde med den slags kapital.

DBH. Ronnie

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må man spørge om jeres baggrund og hvad jeres speciale er?

Såfremt man egentlig er en veldrevet virksomhed i god vækst, og derfor er kræsen omkring investorer- og kun tager en ind til ekstra investering, såfremt man føler de kan bidrage med andet end penge..

Mvh Kenneth

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Har en ide sammen med udvikler. Den har fået positiv omtale fra instans, der gør i arbejdsmiljø!.

Den er så langt, at en prototype er under konstruktion!.

Til denne ide, er der MANGE potentielle kunder.

Johnny

Tilmeldt 1. Dec 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ronnie,

Du er velkommen til at kontakte mig igennem private beskeder.

mvh.

Christian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)