Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mand tjener 1600 kr om dagen på at samle guld på gaden!

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt ærlig så tror jeg det er en gl. aprils fool der er dukket op -

er der nogen der har undersøgt på det?

Det virker bare aaaalt for weird -

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

@Mikael christiansen

Det er jo ikke fordi han stjæler personlige ejendele fra folk. Hvis du f.eks. stjæler en computer, ved du at det er en der står og mangler den i morgen. Her er der tale om så små stykker guld at det kun har en betydelig værdi hvis man samler det, og altså udfører et arbejde, hvilket manden jo gør. Han ser jo heller ikke nogen tabe det, han ved bare at det ligger der.

En gang imellem finder han en diamant til 150 kr. Men tror næppe det er nogen der melder den som manglet hos politiet. Alternativet er jo at det bare bliver liggende på/i fortovet i evig tid.Så synes jeg da det er bedre at han kan finde og sælge det.

Han kan sælge det for 30$ men som han siger kan smykkestederne sælge det til 200-300$. Så hvis det ender tilbage hos dem, kan man vel sige at han har tjent en slags finde løn på 10-15%, hvilket alle kan være glade for. 

man skal tænke på det er ikke ens ting den lille sten han finder kan jo sagtens været før på en ring og nu er guld småt her i livet , jeg samler altid selv den mindste ting op og giver den væk til andre folk da jeg ved denne lille kan bete uendeligt meget for den person som tabte den næsten værdiløse ting , men noget kan have en større værdi og det er minder og sten selv den mindste kan der være en historien over og dette minde vil jeg lade den person beholde, man skal altid tænke det mindste kan betyde meget for andre mennesker som der kan virke meningsløs for dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Wesche:

Og så forstår jeg iøvrigt heller ikke hvorfor folk lige skal pudse glorien en ekstra gang. Jeg tror det er de færreste der ikke har samlet en 20-50 kr op og puttet dem i lommen - ham her har så bare taget det skridtet videre. Og jeg kan virkeligt ikke se problemet i det..

 

hvad giver du ikke hvad du finder altid til hittegods kontoret selv den mindste ting kan betyde meget for en anden person som ikke betyder noget for mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
jeg samler altid selv den mindste ting op og giver den væk til andre folk

Ja, men hvem skal han give det til?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Wesche:

Mikael christiansen:
de kigger altå ikke underligt på mig når jeg samler 10 krone op eller 100 krone op eller finde en lille mønt eller andet giver den videre til hittegods kontoret og for eje mennesket kan den mindste ting have en meget stor værdi som man ikke forstår , men det er kun ejemanden der har den kærlighed til den lille dims og ikke mig som finder det

Så stor en affektionsværdi har jeg svært ved at tro på at en mønt der ingengang er udgået kan have. Men du er et usædvanligt godt menneske, og jeg tager da hatten af for at du gider bruge tid og energi på at aflevere så små beløb på politistationen.

Forresten, får du så også de 10% i findeløn når du afleverer småmønter? Wink

 

nogle gange er det også større penge man aflevere men fulde mennesker taber penge sidste weekend tabte  en 15.000 kroner det og jeg gav også lige 60 kroner andre fundet samme dag , men jeg går også meget om natten nogle gange

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Mikael christiansen:
jeg samler altid selv den mindste ting op og giver den væk til andre folk

Ja, men hvem skal han give det til?

 

flasker det giver jeg til tank station de punge ringe ure og alt jeg finder aflevere jeg på politi station , men en rask lille gå tur på 40 km om natten er sund for kroppen og jeg husker altid aflevere det hele hver gang jeg er ude om natten , men kan også side med min min mini bærbar i city der glemmer mange noget om natten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

flasker det giver jeg til tank station de punge ringe ure og alt jeg finder aflevere jeg på politi station , men en rask lille gå tur på 40 km om natten er sund for kroppen og jeg husker altid aflevere det hele hver gang jeg er ude om natten , men kan også side med min min mini bærbar i city der glemmer mange noget om natten

Ja, men hvem skal han give det til?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Mikael christiansen:

flasker det giver jeg til tank station de punge ringe ure og alt jeg finder aflevere jeg på politi station , men en rask lille gå tur på 40 km om natten er sund for kroppen og jeg husker altid aflevere det hele hver gang jeg er ude om natten , men kan også side med min min mini bærbar i city der glemmer mange noget om natten

Ja, men hvem skal han give det til?

 

jeg aflevere tingene på politi station sidste weekend fik jeg en findeløn på 1506 kroner og små penge kan også blive til meget og hvem gider side i en 12 m2 lejlighed så jeg sider altid udenfor hvor alle taber værdier nogle gange, for små ting altså små bække kan kan blive en stor desuden spare du på strøm vis jeg ikke er hjemme

desuden kan bærbar computer ikke brande så let samme når det er frostvejr som aften når man hygger sig udenfor

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Thomas:

Mikael christiansen:

flasker det giver jeg til tank station de punge ringe ure og alt jeg finder aflevere jeg på politi station , men en rask lille gå tur på 40 km om natten er sund for kroppen og jeg husker altid aflevere det hele hver gang jeg er ude om natten , men kan også side med min min mini bærbar i city der glemmer mange noget om natten

Ja, men hvem skal han give det til?

 

jeg aflevere tingene på politi station sidste weekend fik jeg en findeløn på 1506 kroner og små penge kan også blive til meget og hvem gider side i en 12 m2 lejlighed så jeg sider altid udenfor hvor alle taber værdier nogle gange, for små ting altså små bække kan kan blive en stor desuden spare du på strøm vis jeg ikke er hjemme

desuden kan bærbar computer ikke brande så let samme når det er frostvejr som aften når man hygger sig udenfor

Ja, men jeg spørger hvem du synes HAN skal aflevere det han har fundet til.

Hvis du synes politiet, så prøv at tænk på at manden har stået mit på gaden og raget jord op fra revner i kantstenene, Hvorefter han har arbejdet med at få de små stykker af værdi skilt ud fra alt det ubrugelige. Og så skal han gå ned og aflevere det til politiet, hvor der aldrig kommer nogen der spørger til det? Tror nok alle ville lade det ligge istedet for så.

Altså alt det han finder er jo ikke personlige ejendele der betyder noget for folk, det er guldstøv fra forskellige virksomheder, og det får kun en værdi fordi han gør en indsats for det.

Det ville svare til at alle de flasker du fandt på dine gåture om natten skulle afleveres til politiet. For de er jo ikke dine eller tankstationens. Men der er jo ingen der har efterlyst dem hos politiet, og det samme gælder jo for det den her mand går og finder. 

Fra København Ø
Tilmeldt 1. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:

Helt ærlig så tror jeg det er en gl. aprils fool der er dukket op -

er der nogen der har undersøgt på det?

Det virker bare aaaalt for weird -

Det tror jeg også. For det første kan han ikke have denne forretning for sig selv, heller ikke før, han udleverer den til pressen. For det andet tror jeg hurtigt nogen ville få ham fjernet, hvis han sad uden for deres butik. Den gade ligner ikke et sted hvor man lader folk få en fod til jorden!

Tror faktisk bedre, det ville kunne lade sig gøre i Danmark, men vi har jo heller ikke (et samfund hvor der kan findes) en sådan juvelergade. Og det tror jeg egentlig er meget fint for os alle sammen.

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)