Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunderne flygter fra hjemmesiden

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 17
Fra  BRANDABC Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej på Amino

Jeg har det her store problem, at ifølge statestikken på min webside, så forlader >50% af de besøgende siden, indenfor 30 sekunder. Jeg ved ikke hvad jeg kan gøre, for at forbedre siden, så ønsker nogle indput til hvordan, jeg får besøgende til at blive længere - og forhåbentlig bestille noget :)

Http://www.brandabc.dk 

Glædelig Jul til alle

// Kim Ulfkjær

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg ville bruge mere grafik og flere billeder på siden for at gøre den mere indbydende.Og så optimere billederne til den størrelse, de skal bruges i - lige nu fylder de alt for meget (men det er nok ikke der det største problem er, i forhold til, at folk forlader siden).

Nu du er i gang med statistikken, hvilke søgeord bruger folk så til at finde din side? Hvis du kan se, at halvdelen er ord, som ikke er helt relevante for jeres produkter, så kan det forklare at mange forlader siden hurtigt igen.

MVH

Thomas

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Jeg tror det er vigtigt, som det også er nævnt, at ihvertfald forsiden af din hjemmeside, skal være meget mere indbydende med flotte billeder der passer ind på sitet. Derudover synes jeg personligt, at der er for meget tekst på forsiden.

Det er vigtigt når kunderne lander på forsiden, at de ved hvad det er i tilbyder, ved blot at kigge max 10 sekunder. Ellers forsvinder mange rigtig hurtigt.

Nu har jeg selv en del trafik igennem min webshop, men jeg mister også 40% af mine besøgende hurtigt og tror nu dette er meget normalt. Utrolig mange surfer jo bare rundt og laver sjov og ballade.

Held og lykke.

/Martin

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 17
Fra  BRANDABC Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for den hurtige respons. 
Thomas> Du har ret i det med søgesætninger, vi bliver ikke fundet på søgninger der matcher vores produkt.

Jeg har overvejet at fjerne al tekst på forsiden, og lave 3 billeder, der hver linker til en specifik sektion. Så kan folk klikke på det de ønsker at vide mere om, uden at få info om alt andet..

Sys dog Joomla er ret besværlig at lave de ændringer i

//Kim 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 17
Fra  BRANDABC Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Et supplerende spørgsmål er også, hvad virker bedst. At skrive i DU eller DE form ? 
Vores målgruppe er både private og virksomheder / foreninger

//Kim 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)