Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører kræver CVR-nr...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

 

Jeg er i gang med at undersøge nogle forskellige leverandører online, da jeg brænder for at starte min egen lille virksomhed. Jeg har nogle idéer om, hvad jeg vil sælge, men inden jeg specificerer det, ønsker jeg at få et indblik i, hvilke varer jeg kan få den bedste avance på. Derfor surfer jeg tit rundt på nettet for at lede efter leverandører, som sælger engros. Desværre oplever jeg tit, at inden man kan se produkter og priser hos leverandørerne - ja, så skal man udfylde en registreringsblanket og bl.a. oplyse sit CVR-nr.

Da jeg ikke er helt klar over, hvad jeg specifikt vil sælge endnu, står jeg altså i en situation, hvor jeg ikke kan lave en beskrivelse af min virksomhed, hvis jeg skal søge om et CVR-nr.

Nogen, der har et forslag til, hvad jeg kan/bør gøre?

Daniel

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Når du udfylder startblanketten vælger du jo en såkaldt branchekode (http://www.branchekode.dk/) som angiver hvad det er for en type virksomhed du har. Hvis du nu tror at du gerne vil arbejde med salg via en webshop kan du ex. vælge følgende "479110 Detailhandel fra postordreforretninger" - og i tilfælde af at det så ændrer sig efter du er registreret, kan du sagtens gå ind og ændrer det efterfølgende (via webreg.dk). 

Så jeg ville da bare få udfyldt startblanketten, og få cvr. nummeret :) 

God fornøjelse!

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej uffehs,

 

Tusind tak for dit svar! :)

 

Jeg har tøvet med at få udfyldt startblanketten, da man skal oplyse firmanavn, og om man vil importere uden fra EU (hvordan man ønsker at betale told). Hvis det er muligt at ændre disse oplysninger, efter virksomheden er oprettet, så kan jeg jo bare komme i gang. Du skulle vel ikke vide, om det er dét?  

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 313
Fra  Talium ApS Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det.

Claus Fraussing Nielsen, cand.merc.aud.
Talium ApS - Regnskab og rådgivning

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, Claus - jamen så er det jo bare om at komme i gang. :)

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle der ikke være nogle problemer i. Du skal bare ind på følgende adresse: http://www.webreg-portal.dk/home.asp?ContentID=164 , vælger "Ændre virksomhed" linket i teksten, herefter bliver du henvist til virk.dk hvor du trykker på "Start" knappen, logger ind og så kan du foretage ændringerne. 

(du kan se på billedet her hvordan menuen ser ud derinde):

Du kan se alle de ændringer du kan foretage i en enkeltmandsvirksomhed her: http://www.webreg-portal.dk/home.asp?ContentID=113 

Fra Farum
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 99
Fra  AP Group I/S Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Daniel.

Du er velkommen til at handle hos os. Du kan se vores varepartier på vores hjemmeside. Du kan benytte kontaktformularen på vores hjemmeside.

Med venlig hilsen

AP Group

AP Group beskæftiger sig med køb, salg & videreformidling af varepartier.

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej AP Group. Tak for dit indlæg - det er desværre ikke jeres typer af produkter, jeg søger.

Og mange tak for vejledningen uffehs. Nu burde jeg ikke være i tvivl om, hvordan jeg griber det hele an.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)