Vi søger hjælp (forklaring) til opsætning af fællesmail i Microsoft Outlook 2007. Vi har installeret Microsoft Outlook på to computere (uden fælles netværk) - og på begge har vi opsat den samme mailadresse. Vi vil dog gerne gøre, så der er sammenhæng ml. de to computere. Vi kan f.eks. ikke se, om de indkomne mails er blevet besvaret - eller ikke.
Hvis du kan hjælpe os med problemet, så kontakt os gerne.
Med venlig hilsen
AP Group
AP Group beskæftiger sig med køb, salg & videreformidling af varepartier.
Det lyder som noget en Exchange-løsning kan klare. Det koster 50-100 kr. pr. måned, men det spiller bare! Så kan I både dele mails, kalender og opgaver - og det er både på PC'ere og mobile enheder. Prøv at søg efter 'Microsoft Exchange' og find en pålidelig udbyder. I Danmark kan jeg anbefale både Wannafind og Dandomain.
Produktet er det næsten det samme, så den forskel der primært skulle retfærdiggøre en prisforskel på Exchange er især serviceniveauet.
Hvis det skal lykkedes for jer - skal i have jeres mail over på en Hosted Exchange løsning.
Den vil ydermere give jer en masse andre muligheder vedr. deling af kalender og kontaktpersoner evt.
Ligeledes er der dejlig dem adgang til jeres mails via smartphones feks. og de mails i svarer fra smartphones synkroniseres automatisk ind i jeres outlook også.
Se evt. mere på vores side om Hosted Exchange eller giv mig et kald i morgen, så jeg kan forklarer nærmere for jer.