Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdskraft fra Korea?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

Som i ved så har jeg min aupairagency.dk , vi modtager hver dag en hel snes ansøgninger fra au pairs fra hele verden, men aldrig fra Korea.

Hvordan kan det være, og der er meget få au pairs i verden fra Korea.

Er det p.g af politik at de ikke må komme ud af landet eller?

En tanke.... det kunne være en ide at have au pairs fra Korea....men hvordan?

www.aupairagency.dk

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

Er det p.g af politik at de ikke må komme ud af landet eller?

Det må da være en joke det du skriver, Sydkorea er et frit land men måske du mente Nord Korea?

Det er nok flere gunde men udover at Koreanere er meget meget dårlige til engelsk, har de meget travlt med at studere, mimum 99 % en ungdomsårgang kommer på gymnasiet  og størstedelen læser videre ... så personligt tror jeg mere det handler om at de ikke har tid/lyst til at være au pair.

Hvor mange au pairs har du f.eks fra Japan?

 

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej 

jeg joker ikke, jeg ahr en del fra japan, vil sige ligesåmange som fra Kina.

jeg kender ikke så meget til korea, nord eller syd, men jeg undrer mig at der er ikke en eneste en at finde på de største internationale aupairs portaler!

www.aupairagency.dk

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Korea er et rigt land og et land i vækst. Det er en del af forklaringen. Desuden er Koreanerne på grund af århundreders stridigheder med blandt andet Japan og Kina et meget lukket og etnocentrisk folk, nogen ville endda sige racistisk. Korea er Korea nok på mange måder. Du må tænke på at Korea er en inspiration for mange andre lande i regionen, deres kultur eksporteres i form af musik og tv. Du vil nok snarere se andre asiater søge om at være au-pair i Korea. Der er filipinerne jo helt unikke i og med de gennem så mange års kolonisering er blevet meget vestliggjorte og enormt tilpasningsdygtige. Jeg tror det er omkring 1/3 af filipinernes BNP som kommer fra penge der sendes hjem fra udlandet. Meget imponerende!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej 

det er da ikke imponerende det er da nasseri fra andre!

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

det er da ikke imponerende det er da nasseri fra andre!

 

HVorfor dælen er det nasseri at folk sender penge hjem til familie?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

fordi at de betaler ikke skat(som regel) fordi at de sender penge ud af landet f.eks dk.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå..de betaler ikke skat?

Hvor dælen kommer pengene så fra?

 

MvH

Peter

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Som aupair er der regler for hvad de må og ikke må påtage sig af arbejde, samt hvad de skal have i lommepenge.

At sige at de nasser, er måske nok lige stærke ord. De arbejder skam for de små 3000 kr om måneden de må få - og tit står arbejdstiden langt fra mål med hvad de får for det.

At de så gør hvad de vil med de penge de får for deres arbejde, kommer vel egentlig ikke rigtig os ved - lige som ingen blander sig i, hvad vi bruger vores penge til.

Tror næppe det er nogen nem opgave at ære au pair, og måske specifikt i danmark, der jo ikke ligefrem er kendt for deres tolerance over for fremmede.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
fordi at de betaler ikke skat(som regel)
Det beviser du så lige eller skriver et dementi ikke. Du aner jo ikke hvad du snakker / skriver om.

Det var sq nok lidt af en fordom du fik luftet der, men det er måske en erfaring du måske fra dine østarbejdere som du hjælper eller har ansat??

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)