Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandører af "nye" retro produkter.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften.


Jeg står og søger en leverandør til nye "retro" produkter. Det kan være alt fra de sjove retro skilte, til tøj, solbriller, sko, plakater, u name it.

Lige pt. har jeg brugt forhandlere over ebay, men 2012 er året hvor jeg udvider og får en ordenlig leverandør, forhåbentligt ;-)

Håber der er nogen derude der kan hjælpe.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke så meget om emnet, men lyder spøjst kunne forestille mig du skal søge efter Grossister...

Har du prøvet:

De kan sikkert være at finde både som; Wholesale, Distributor, Agent, Grosshändler (D)

Er selv på jagt efter en Coca Cola automat fra 40érne eller 50´erne, men den kommer jeg til at finde i USA og restaurere

Held og lykke med projektet

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 48
Fra  Sign City Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtig spændende. Tænker du at lave retro ting i nyt moderne design eller at lave retro produkter på ny? Jeg skriver for lige at orstå hvad du er på udkig efter?

Søren

 

Ku du gi et par billed eksemper ville det være super fint,tak

Jeg er initiativtager til www.forhandlerportalen.dk Kontakt mig via portalen. Mange hilsener Søren Maigaard tlf. 98113677 mail:info@forhandlerprotalen.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Retro skiltene, barspejl m.m. kan købes hos www.blikbixen.dk  og typisk kan man få engros priser ved køb af f.eks. 3 stk. i samme design.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker på at lave retro produkter på "ny", altså fx. helt nye plakater eller blik skilte med notsaligske tryk designs. 

Jeg håber det hjalp lidt på forvirringen :-)

Kan se du ejer Sign City, det kunne være interessant at undersøge samarbejdsumligheder der kunne være win-win for os begge. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 48
Fra  Sign City Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Super go ide. Vi kan trykke plakater på egen maskine i stor set alle størrelser i alle A skilte størrelser- ikke at vi skal sætte plakater i disse, men blot fro at sige at vi har maskinen til at lave plakaterne i første omgang. Ja så har vi selvfølgelig klaprammer til at sætte plakaterne ind i?

Prøv at komme med et par eksempler på hvad du kan forstille dig at lave af plakater og vi laver et par prøvetryk til dig gratis. Der er en hel del unge som køber retro ting og vi ku jo srate med at trykke plakater. Hen ad vejen kunne vi udvidde med andre retro ting og sager.

Maskinen hedder en plotter, som vi har stående på kontoret.

Kan du sælge fra Sign City finder vi selvfølgelig en god deal for dig.

Mange hilsener

Søren Maigaard

Jeg er initiativtager til www.forhandlerportalen.dk Kontakt mig via portalen. Mange hilsener Søren Maigaard tlf. 98113677 mail:info@forhandlerprotalen.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 48
Fra  Sign City Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Her kommer lidt inspiration til at komme igang. Hvordan tænker du at markedsføre plakaterne m.v. Vi har en forretning i Aalborg hvor der hovedsalig kommer et ungt publikum forbi vores gadedør.

http://www.allposters.dk/?lang=9

Jeg er initiativtager til www.forhandlerportalen.dk Kontakt mig via portalen. Mange hilsener Søren Maigaard tlf. 98113677 mail:info@forhandlerprotalen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Du kan kigge forbi min webshop www.urbanretro.dk , den åbner først officielt i 2012, men jeg har allerede haft en god håndfuld salg.

Jeg har et stort netværk blandt unge (skoleblade, universiteter, tag-teams, journalister på netaviser, kollegaer i caffeer, barer m.m.) og så bor jeg i de unge hipsters højborg (københavn) - Så markedsføringen bliver stærk, især den virale marketing sparker allerede til webshoppen, og det er uden nogen form for promovering (endnu)

Min plakat leverandør er i øjeblikket meget doven, så jeg har brug for en ny partner. Hvis du har mulighed for at trykke på t shirts, så ville det være et kæmpe plus.

Jeg kan ikke komme ind i detaljer om hvordan og hvorledes her i offentligheden, men send mig en pm. så kan vi snakke lidt om tingene og måske finde ud af noget mere konkret :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej N, har sendt besked.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)