Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af danske æøå i domænenavn, skader det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Andersen
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Hvis jeg har et domænenavn med fx æ, har jeg hørt at ikke alle browsere kan vise det, men så trækker det ned i seo at jeg ikke bruger det. Tager jeg fejl, eller ?
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Andersen
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Tak for svaret. Men websitet jeg overvejer at bruge æøå på, er også udelukkende rettet mod det danske marked. Kan dog i det link du posted, ikke rigtig konkludere om (da det udelukkende er til Danmark) , om det skal blive brugt udelukkende med æøå eller ae oe aa.
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

supertekster:
Hej

Tak for svaret. Men websitet jeg overvejer at bruge æøå på, er også udelukkende rettet mod det danske marked. Kan dog i det link du posted, ikke rigtig konkludere om (da det udelukkende er til Danmark) , om det skal blive brugt udelukkende med æøå eller ae oe aa.

Uanset om det er til det danske eller udenlandske marked, skal du helst bruge fonetiske tegn i stedet for. Altså skal du købe det fonetiske også, og lade æøå domænet redirecte til til fonetiske.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

supertekster:
websitet jeg overvejer at bruge æøå på, er også udelukkende rettet mod det danske marked.

Du skal købe domænet i alle varianter, brug det med oe, aa eller ae som domæne og lav så redirect af domænet med de danske tegn.

/Brian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)