Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til opstart af bogholder/Revisor virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er..



Jeg søger en dygtig og ambitiøs bogholder / revisor, som kunne være interesseret i at etablere en virksomhed sammen.


Jeg er selv uddannet revisor, har 5-6 års erfaring som bogholder /revisor og har en cand. merc. aud. baggrund. Jeg arbejder som freelance bogholder, men ønsker gerne at etablere en større virksomhed.

Jeg har pt. en mindre virksomhed, hvor der laves bogholderi og andre administrative opgaver for små og mellemstore virksomheder samt ydes skattemæssige assistance i forhold til selvangivelse for enkeltmandvirksomhed samt selskaber.

Kunde portefølje består af enkeltmandsvirksomheder i virksomhedsskatteordning samt ApS selskaber.

 Jeg søger en partner, som er på samme niveau erfaringsmæssigt og har masser gå på mod og har lyst til opbygge en virksomhed sammen.

 Hvis det lyder interessant for nogen, må i meget gerne kontakte mig.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det her dit første indlæg eller har du også haft en anden bruger?

Det ville jo være synd at skrive igen til samme person når nu dit indlæg ligner rigtig meget.

Og den anonyme profil ligner også rigtig meget, - men det gør anonyme profiler nu engang.

Fra København
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar

Ja det er mit første indlæg, jeg vil snart opdatere mit medlemskab til amino plus

 

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BogholderKBH

Jeg har i lang tid været fast besluttet på at etabliere min egen virksomhed inden for revison, rådgivning m.v. men har hidtil manglet en partner, der med en lige så stor entusiasme og forventninger til fremtiden som jeg tør tage kampen op mod alle de udfordringer, der venter os forude.

Jeg er uddannet cand.polit med fokus på finansiering og har siden 2006 arbejdet indenfor finanssektoren. Min erhvervsmæssige erfaring knytter sig primært til risikostyring i en bank. Jeg har blandt andet været ansat som modeludvikler i en større investeringsbank inden for risikostyringsområdet. Pt. er jeg ansat i en virksomhed/organisation der varetager bankerne interesser.

Udover teoretisk undervisning i fag som regskabsvæsen, revision og erhvervsøkonomi har jeg ikke praktisk erfaring med revision og regnskab. Jeg vil imidlertid ikke mene, at dette hindrer mig i at drive en selvstændig revisionsvirksomhed (dog har jeg overvejelser om at gennemføre Cand.merc.aud forløbet på CBS, eftersom det vil tage mig mindre end ét år - taget min akademiske baggrund i betragtning) Jeg har lysten, viljen, modet og ikke mindst evnerne til at drive en selvstændig virksomhed. Det eneste jeg mangler er en partner - måske dig!

Hvis det lyder interessant skriv endelig - så tager vi den derfra.

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bogholderkbh.

Kan se dit indlæg er fra 2012. Søger du stadig en partner?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)