Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til opstart af bogholder/Revisor virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er..



Jeg søger en dygtig og ambitiøs bogholder / revisor, som kunne være interesseret i at etablere en virksomhed sammen.


Jeg er selv uddannet revisor, har 5-6 års erfaring som bogholder /revisor og har en cand. merc. aud. baggrund. Jeg arbejder som freelance bogholder, men ønsker gerne at etablere en større virksomhed.

Jeg har pt. en mindre virksomhed, hvor der laves bogholderi og andre administrative opgaver for små og mellemstore virksomheder samt ydes skattemæssige assistance i forhold til selvangivelse for enkeltmandvirksomhed samt selskaber.

Kunde portefølje består af enkeltmandsvirksomheder i virksomhedsskatteordning samt ApS selskaber.

 Jeg søger en partner, som er på samme niveau erfaringsmæssigt og har masser gå på mod og har lyst til opbygge en virksomhed sammen.

 Hvis det lyder interessant for nogen, må i meget gerne kontakte mig.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det her dit første indlæg eller har du også haft en anden bruger?

Det ville jo være synd at skrive igen til samme person når nu dit indlæg ligner rigtig meget.

Og den anonyme profil ligner også rigtig meget, - men det gør anonyme profiler nu engang.

Fra København
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar

Ja det er mit første indlæg, jeg vil snart opdatere mit medlemskab til amino plus

 

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BogholderKBH