Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores firma er sendt til inkasso - men vi har aldrig modtaget fakturaer pr. mail

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg takker for de mange indslag - jeg er blevet klogere, men ikke rigere:)

Med hensyn til om vi burde have reagret på de manglende fakturaer, kan jeg kun sige at vores interne kontrol tydeligvis har svigtet. Men så bliver man jo normaltvis adviseret om dette via en rykker. Problemet er at jeg heller ikke modtager rykkere. De er sandsynligvis også udskrevet automatisk fra kredtiores fakturasystem, som jeg har stærkt mistænkt for at være problemet. Men jeg kan måske bede kreditor om at finde beviser frem, hvor der står deres SMTP server har afleveret en rykkermail til os.

Jeg er stadig interesseret i gode råd og ideer.

Pedersen og Jensen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

pedersen og jensen:

Jeg er stadig interesseret i gode råd og ideer.

Hej

Af fare for at virke dum, men... er det ikke bare at lige give dem et kald og spørge om det ikke kan udredes? Og måske så lige sende en "julekurv" til deres regnskabsdame, med en hilsen om at det kan selvfølgelig godt være jer der har lavet en fejl, men det skal da ikke ødelægge jeres videre samarbejde.

De er lige så meget interesseret i at få deres penge som i er for at slippe for at stå i RKI. Så det kan helt sikkert løses uden de store problemer.. :-)

Mike

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)