Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Winfinans.net vs. e-conomic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er tidligere efterlyst et økonomisystem til mac med fleksibel tilbudsdel (med mulighed for fed skrift, understreget, kursiv og billeder).

Der ser dog ikke ud til at findes, så vi har besluttet at lave den kreative tilbudsdel manuelt.

Det giver jo et bredt udvalg af økonomisystemer og vi hælder i øjeblikket mest til Winfinans.net eller e-conomic.

Nogen der har kommentarer omkring fordele og ulemper i forhold til disse to systemer??

På forhånd mange tak :-)

Mvh Ole

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange muligheder. Du kan se en række forskellige regnskabsprogrammer her.

Jeg bruger selv E-conomic. Det er kendt og brugt af mange. Det betyder også, at hvis du får behov for hjælp, så vil du hurtigt kunne finde nogle, der kan hjælpe dig. Det kan samtidig interagere med mange andre programmer.

E-conomic og de fleste andre programmer giver typisk en gratis prøveperiode. Opret nogle forskellige brugere, og test dem ift. jeres behov.

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Fra  [MVS]® Hosting ApS Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Jeg kan varmt anbefale Winfinans.Net, der ikke blot er et økonomistyringssystem, men samtidig også et time/sagssystem, hvor du nemt kan registrere din tid og danne fakturaer på baggrund af din tidsregistrering. Winfinans.Net indeholder desuden en række CRM funktioner med aktivitetsstyring, avancerede lagerstyringsfunktioner og mulighed for produktionsstyring, ligesom du kan tilgå din Winfinans database fra en Winfinans DT (Desk top) klient, hvis du f.eks. vil slippe for hele tiden at skulle huske at trykke gem/opdatér, som man jo ikke kommer uden om i browserbaserede løsninger.

I de sidste 12 år har jeg selv anvendt Winfinans og er blevet så glad for det, at jeg i dag forhandler det og har brugt de sidste 3½ år på at udvikle et fuldt integreret webshopsystem, der kører direkte på Winfinans databasen, så integrationen er 100% i real-time og ikke noget med at spilde tid med at udlæse og indlæse data mellem shopsystem og økonomistyringssystemet eller at skulle vente på den næste synkronisering. MVS® Webshop Systems er desuden netop blevet e-mærket typegodkendt som webshopløsning af e-handelsfonden.

Tilbage til Winfinans: Tilbudsdelen er desværre ikke helt så fleksibel i Winfinans.Net, som du ønsker dig, men det er faktisk muligt at få listet både fed skrift, understreget, kursiv og billeder ind i et tilbud i Winfinans - man skal bare være lidt snu, kunne skrive html og gøre det via Winfinans DT klienten. 

Du er velkommen til at ringe mig op, hvis du vil vide mere om, hvordan dét foregår.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)