Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om denne forretningsidé?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det lyder som en rigtig god ide med et: Stop tyven før indbruddet-tilbud.

Mærkeligt at der ikke findes meget af den slags, så jo, jeg tror ideen er ganske holdbar.

Venlig hilsen

Joan

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bor jeg ikke ude, da jeg er under 18, men jeg kunne da godt forestille mig at smide nogle penge efter jer, hvis I kunne sikre mit hus endnu bedre mod indbrudstyve.

Umiddelbart lyder jeres idé super - også da der næsten ingen konkurrence er ;)

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem som tilbyder at få sikret huset i form af et alarm system tilbyder de ikke også noget ligne altså hvad man selv kan gøre. Det mener jeg min far fik gjort da han skulle have et alarm system. Så kommer der en ud og ser på ens vinduer, døre, låse osv

Men jeg tror da helt sikkert i kan gøre det populært og et "must have" produkt 

good luck

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

det vigtigste er i har en iværksættere passion og vil have det lykkes en god ide kræver hårdt slid at videre formidle og mange andre ideer både vilje energi og selvtillid det er vigtigt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Rigtig god ide, og der er et stort marked, som efterspørger. Efter min mening vil markedet stadigvæk blive ved med at stige.

Der findes dog konkurrenter, såsom G4S, som også tilbyder at komme ud en og give tilbud osv.

http://g4s.dk/Privat.aspx

Men med de rigtig priser osv, tror jeg sagtens i kunne få noget i hus :)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bilal Iqbal:

Der findes dog konkurrenter, såsom G4S, som også tilbyder at komme ud en og give tilbud osv.

http://g4s.dk/Privat.aspx

Hej Bilal.

Har du et link til G4S hvor der står i tilbyder denne service? Syntes ikke lige at kunne se noget.

Jeg ved de gerne sender en Sælger ud som kan sælge dig en alarm, men tror ikke han går huset igennem på den må for at tjekke hvad der ellers kan gøres for at sikre hjemmet.

Michael

 

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Konsulentbesøg

G4S tilbyder alle et gratis og uforpligtende konsulentbesøg. Besøget varer en times tid, hvor du og din lokale sikkerhedskonsulent sammen gennemgår dit hjem og du får et tilbud på, hvordan G4S kan sikre dit hjem mod indbrud.

Det er hvad de tilbyder.

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej M

For erhvervsdrivende ville det måske være interessant, men for private er det at skyde gråspurve med kanoner. Jeg har alarm på af forsikringsmæssige årsager. Vil tyven ind kommer tyven ind, ellers skal jeg have tremmer for mine vinduer...

Med god vind ,-)

Tommy Duus

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

I har en ekspertviden som er værdifuld for en ret stor gruppe af kunder, så jo der er helt sikkert potentiale.

Det afgørende er hvordan i eksekverer den. M.ht. produktet tror jeg ikke på at i kan lave en profitabel forretning ved at tage på privatbesøg. Så skulle det være for at samle hele haveforeningen på en gang. Brug nettet istedet. Newsletter, E-bøger, webinarer etc. 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Nu ved jeg ikke ret meget om den slags,men læste lige jeres ide op for kæresten. han siger at GS4 køre med denne service. De er meget sikkert temlig dyre,og folk får sikkert "rabat" ved at købe alarmerne osv. De har konsulenter som kun køre ud til folk. Dansikring vil jeg mener også køre denne service. Men hvis i kan finde en niche ting ved JERES service tror jeg bestemt jeres ide holder.
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)