Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, mit navn er Jonas noro, jeg er  en 14 årig grafiker

Jeg har lavet grafik i ca 1 år nu, så jeg er måske en af de lidt nyere.

Jeg lærte mig at lave grafik på et fodbold spil, virtualmanager, der jeg lavede logoer og banners til en masse klubber, jeg lærte mig næsten alt jeg ved, ved at lave grafik derinde. 

Jeg føler at jeg sagtens kan vove mig ud i den grafiske verden, og begynde at lave logoer, jeres firmaer, hjemmesider og hvad i nu ellers har, kan bruge stolt. 

Jeg elsker udfordringer, hvilket er en af de mange grunde til at jeg også vil lave logoer til firmaer, jeg bruger ikke bare 10 minuter på grafikken, jeg bruger den tid der behøves for det bedste resultat. 

Jeg vil starte med at lave nogle logoer/ grafiske ting til diverse hjemmesider, men i fremtiden, vil jeg også havde det som yrke, jeg elsker at arbejde med grafikken, og bruger næsten hele vær dagen på at beskæftige mig med grafikken. Jeg tror jeg vil lave en hjemmeside der jeg laver fulde hjemmeside designs, og hvor jeg sælger alle formers grafiske ting, og så tilvirke nogle tryk trøjer, med mine egne vektors på. :)

Priset for mine grafiske ting lyder på alt mellem 100 - 200 kr, beroende på hvor meget der er at lave, og hvor godt resultatet bliver. :)

Her er nogle af de ting jeg har lavet, der er mere end 500 grafiske sager, så tag endelig et kig forbi, og når vi nu er på mine grafiske ting, kunne jeg godt tænke mig nogle råd, til en god start , og måske noget kritik til det jeg laver. Skriv gerne til mig over brev :)

Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, glemte sgu at ligge mit grafik ind, så jeg vælger at skrive et nyt indlæg, da jeg ikke ved hvordan man  redigere indlæg...

Ligger lige noget af mit grafik ind så :) Det er mine nyeste ting :)

    

Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige lavet et super miljø logo, så hvis der er nogen der mangler noget, så hvis der er et firma , der arbejder med ting inden for miljøet, så skrev venligst til mig :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)