Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det her ender galt!

Side 2 ud af 20 (194 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne sømandsbossen også. Men indflydelse fik han aldrig og det tror jeg heller ikke JBO får.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

I mangel af egen succes og planer kan JBO jo godt sidde der og hælde vand ud af ørene så længe nogen gider lytte.

Jeg er ikke sikker, men som jeg husker det har JBO´s wiki, har han aldrig haft et lønnet job og bidraget med nogen nævneværdig værdi til samfundet, læst Historie i USA .... host host.... hvem har mon betalt (Team Danmark? = Kulturministeriet og tipsmidler) og så været rejsende i spøg og skæmt i cirkus 3. og 4 pladser.... men ingen er jo forpligtet ud over deres evner. Nå ja guldmedalje i Dans - Sorry og nu på offentlig løn igen.... jojo

Derfor var jeg også rørt til tårer da han kunne henvise til Marx som om det var noget han havde læst engang- så prof ud JBO, måske har han endda ret, Marx havde jo også ret da han sagde...Kapitalen står for fald, og vi betaler alle stadig glad til banker m.m. uden at blive spurgt...

Så verden er desværre ikke sort eller hvid, og min mening er, at JBO skylder en hel del reel værdi og absolut intet har leveret andet end øregas endnu...

Men rigtig overrasket er jeg ikke, til gengæld forventer jeg intet konstruktivt fra den side.

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ExportInnovation:
Jeg er ikke sikker, men som jeg husker det har JBO´s wiki, har han aldrig haft et lønnet job og bidraget med nogen nævneværdig værdi til samfundet

 

Det er der (desværre) ikke så mange i Folketinget der har. Mange kommer direkte fra Universitetet eller en fagforening, og har aldrig været ude og tjene deres egne penge.

Men det er sjovt, at folk er så meget efter ham. Man må åbenbart ikke have været professionel idrætsudøver, før man kommer i Folketinget. Man skal helst have været skolelærer, universitetsstuderende eller fagforeningsansat, for at være rigtig kvalificeret.....

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jamen jeg er skam også fortaler for direkte demokrati som i Schweiz, jeg er nemlig skrækkelig uimponeret af dem alle sammen.... røde, blå, grønne hele banden.

Så hellere stemme fra sag til sag, så bestemmer befolkningen.

Jo man må have været alt muligt - og han er jo valgt, man skal bare passe på ikke tænde en tændstik når man står i en tønde benzin Zip it!

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt lide JBO's ærlighed, det er der mangel på i Folketinget!

JBO har dog ét stort problem - hans segmentering.
Der er nu 2 millioner på offentlig forsørgelse i Danmark, så jeg tror det bliver meget svært at få vendt skuden og krævermentaliteten.

Jeg vil desuden gerne bede alle interesserede i debatten, om at læse et interview med Lisbeth Zornig Andersen. Hun er selv opvokset i en familie på offentlige ydelser, og har nogle meget spændende betragtninger på det område. Linket er her.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

vi kan jo altid håbe SF får mere fremgang så vi skal betale mere i skat ,vi alle skal være sammenlet om at løfte verden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ExportInnovation:

I mangel af egen succes og planer kan JBO jo godt sidde der og hælde vand ud af ørene så længe nogen gider lytte.

Jeg er ikke sikker, men som jeg husker det har JBO´s wiki, har han aldrig haft et lønnet job og bidraget med nogen nævneværdig værdi til samfundet, læst Historie i USA .... host host.... hvem har mon betalt (Team Danmark? = Kulturministeriet og tipsmidler) og så været rejsende i spøg og skæmt i cirkus 3. og 4 pladser.... men ingen er jo forpligtet ud over deres evner. Nå ja guldmedalje i Dans - Sorry og nu på offentlig løn igen.... jojo

Derfor var jeg også rørt til tårer da han kunne henvise til Marx som om det var noget han havde læst engang- så prof ud JBO, måske har han endda ret, Marx havde jo også ret da han sagde...Kapitalen står for fald, og vi betaler alle stadig glad til banker m.m. uden at blive spurgt...

Så verden er desværre ikke sort eller hvid, og min mening er, at JBO skylder en hel del reel værdi og absolut intet har leveret andet end øregas endnu...

Men rigtig overrasket er jeg ikke, til gengæld forventer jeg intet konstruktivt fra den side.

Så ud fra det konkludere du, at han er mindre egnet end dem, som pt sidder ved magten?

For så skulle du evt tjekke alle de nye ministres uddannelser og erhvervserfaring, eller mangel på samme...

LA er et frisk på med Ole og Joakim i spidsen. De siger tingene lige ud af posen, og det har ingen gjort i mange mange år efterhånden. De røde har de sidste 10 år ik lavet andet end at kritisere VK regeringen, og da de endelig kom til magten, så fuckede de så meget op i det på sølle 60 dage, at det nærmest høre en Hollywood film til. Jeg kan ik huske et valg, hvor der er blevet lovet så meget fra den vindende fløjs side, og hvor man efterfølgende har skuffet så mange mennesker... Ja det eneste løfte fra valgkampen, som de ser ud til at opfylde, det er den meget famøse betalingsring...

Det atleter får i støtte, er altså ik en guldgruppe på nogen måde. De får til dagen og vejen, og mange af dem dyrker kun sporten på elite plan, fordi lysten er der til det. Der er ingen økonomiske bagtanker bag sådan noget. Og det sjove ved dette her er, at når JBO vinder mesterskaber, så er han Danmarks mand, men når han efterfølgende bliver folketingsmedlem, så skal han nedgøres for hans tidligere præstationer. Er det ik lidt dobbeltmoralen? Eller skal alle fra EM92 også have et hak med på vejen?

Det her beviser vel blot, at selvom mange siger det, så er der ik plads til mangfoldighed i DK, da man straks bliver pillet ned... Du skal indordne dig i din firkantede kasse, ellers får du med medietæskeren...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:

vi kan jo altid håbe SF får mere fremgang så vi skal betale mere i skat ,vi alle skal være sammenlet om at løfte verden

Du kan da bare betale mere ind på den konto, som SKAT har åbnet til dem, som føler de betaler for lidt i skat... Det er skam helt frivilligt...

En højere skat i DK = ingen konkurrenceevne, og den klagede du ellers over manglede for blot 1-2 uger siden...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ExportInnovation:
amen jeg er skam også fortaler for direkte demokrati som i Schweiz, jeg er nemlig skrækkelig uimponeret af dem alle sammen.... røde, blå, grønne hele banden.

Nemlig, nøjagtig som i Svejts. 50,000 underskrifter fremtvinger en folkeafstemning, det er vejen frem. Demokrati hvor folket bestemmer. 

Men det får vi aldrig i Danmark fordi ægte demokrati betyder at politikkerne ikke kan manipulerer os; og manipulation af pøblen er nødvendigt for at kunne fortsætte med at sidde på magten (fede pensioner, frynsegoder, rettigheder som ikke er pøblen beskåret osv).

Og, det er i øvrigt ligegyldig om det er de røde, grønne(røde) eller blå som sidder i regeringen, same same professionelle politikere som ofte aldrig selv har prøvet at tjene penge (og miste penge fordi man laver en fejl eller er uheldig).

Ægte demokrati er vejen frem, men tro mig, vores kære politikker vil gøre alt hvad der er muligt for at undgå ægte demokrati fordi de så mister magten over pøblen!

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Mikael christiansen:

vi kan jo altid håbe SF får mere fremgang så vi skal betale mere i skat ,vi alle skal være sammenlet om at løfte verden

Du kan da bare betale mere ind på den konto, som SKAT har åbnet til dem, som føler de betaler for lidt i skat... Det er skam helt frivilligt...

En højere skat i DK = ingen konkurrenceevne, og den klagede du ellers over manglede for blot 1-2 uger siden...

man skal bare have en iværksættere passion desuden danmark er andre ting du så ikke skal betale vis du husk vores sikkerhedsnet sygehuse med mere , jeg forstår dig ikke

hvorfor vil have mindre sikkerhed i dk det er jo det gode ved dk iværksættere tør starte mere og vi er alle lige mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 20 (194 indlæg)