Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frisør salon vs mobil frisør

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Søger man på gooogle, kommer der et x antal mobil frisører frem, men jeg undre mig over at der ikke er flere. Jeg blev for noget tid siden, klippet i mit eget hjem, fordi hun tilbød det. Det var dejligt, ikke at skulle tænke på hvordan jeg kom der hen og ikke mindst bruge tid på at tage derhen.
Der var godt nok et svineri af hår bagefter, men så var det heller ikke værre.

Hvad foretrækker i frisør salon eller mobil frisør og hvorfor gør i det? .

De fleste mobil frisører reklamere jo med, at de kan komme ud til ddig, hvis du er ældre. Men hvis man har børn, kunne dette da også være en fordel, eller bare til den travle. 

Hvorfor tror i at flere vælger at gå i frisør salon ogblive KLIPPET, når en mobil frisør ville spare dig for tiden?

Mvh Den nysgerrige :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her burde være et spørgsmål alle kan svare på :-) 
Virkelig ingen der har lyst til at bruge 2 min?  

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere undret mig meget over hvorfor der ikke er flere mobile frisører.

Jeg blev desværre aldrig klogere.

Man kan som nystartet frisør spare lokalerne væk og få en anstændig løn lige fra starten af. Så skal man ikke bryde hovedet med budgetter der ikke holder, - men i stedet kun fokusere på at lave de skønneste frisurer ! :-)

Ideen er knaldgod. Og måske er tiden kommet til at det bliver et hit !

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror det vinder mere og mere frem. Fleksibiliteten er rigtig vigtig for mange mennesker :-)
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror, jeg ville have det mærkeligt hvis jeg skulle blive klippet der hjemme. Jeg er mere til frisører uden bestilling, så kommer jeg når jeg har tid :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu bor jeg ikke på bøh-landet, så jeg har relativt nemt ved at komme ned til frisøren, hvilket nok er en af grundene til jeg bedst kan lide salon frem for mobil frisør.

Desuden så synes jeg også det er lidt bøvlet at jeg skal have en helt fremmed ind i mit hus, man kan jo ikke undgå tanker som: Er her rent? Skal jeg sætte kaffe over? Osv osv.  - Hvilket jeg nok ikke er den eneste som tænker. 

Ha' en super aften! :-)
 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tænkte jeg ikke så meget på "bøh"landet, men ligeså meget København, Vestegnen, Nordsjælland, hvor folk jo også har nemt ved at komme til frisør. 

Men drenge; Nu ved jeg at i elsker at klippe hinanden skaldet i grupper, og trimme osv. Ville i gide samle 4 drenge, og få rabat og derved blive klippet hjemme, hvis det var af en snaksagelig pige på jeres egen alder for eksempel, for at stemningen ikke var så stram?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke i stand til at evaluere din idé. Der er masser af faktorer, der spiller ind. Som Alexander B L er inde på har han adgang til impulsivt at gå ind til en lokal frisør helt uden tidsbestilling. Til gengæld er der også en del luksusfrisører, hvor de trods at man har tid kan få sig selv til at lade kunden vente næsten en time. Der er meget forskel på frisører og deres ditto prisleje. Kunderne er også forskellige.

Hvis du vil noget med det, tror jeg det er vigtigt at finde et kundesegment, som vil have dig.

Jeg mindes at have set et tilfælde med salg af specielle lækre burgere i USA, hvor de lige sørgede for at være på de rette tidspunkter på den rette tid. Mulighederne er der i hvert fald, men du skal have fat i de rette kunder til den rette service/pris etc.  

Tilføjelse: En del frisører tjener ikke kun på deres serviceydelser, men også i stor grad på mersalg af en eller anden form. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke så meget en idé, blot noget jeg har undret mig over :-9

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg tror at mange kvinder synes det er fantastisk at kommer i en salon, få en time alene i fred og ro. ( hvor børn osv ikke hiver i en)

Mange børne familier ville nok synes det var dejligt at få en frisør hjem, så de ikke skulle pakke børn sammen, men bare hygge der hjemme.

Unge mænd ville nok føle det mærkeligt at få en ung frisør hjem ( måske også hans kæreste :) )

 

Men nu tager vi den fra en anden vinkel, har været i frisør faget i snart 10 år. Har overvejet at blive mobil frisør flere gange, selv bestemmer arbejdstider, ikke have en salon som man skal stå i til luk, ingen husleje og vand/varme regning. Der er mange fordele.

Men synes også der er nogle negative ting, du skal bruge tid på at køre rund, ofte ville man nok vælge at køre i et område, men er der kunder nok i det område? Hvor stort et område kan betale sig. Forventer kunderne det billigere eller dyrer. Hvordan bliver mine arbejdsstillinger, stol osv.

Og ikke mindst hvad er det for kunder jeg kommer ud til, det kan være søde og dejlige mennesker, måske nogle ubehaglige, og så er du altså i deres hjem, og det må være så ubehagligt at være alene hos en fremmede.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)