Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der har forstand på at kører virksomhed i Moskva. Kig ind!!!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kbh s
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt ny herinde, så opfattet ikke lige det var dig der skrev.

Troede det var lykkebjerg og forstod derfor slet ikke hans spørgsmål.

Men tak for din opbakning og pæne ord...:-)

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det meste af det du spørger om ved jeg ikke en døjt om. Men jeg ved at frem for at finde russiske freelancere, kan det betale sig x mange at ansætte usbekere frem for russerere. de koster 5-6 kr i timen og det gør de russiske virsksomheder i stor stil. Går du  derimod efter at det skal være russere, skal du enten finde dem MEGET unge eller også vælge kvinder. Det handler om deres syn på arbejde og moral generelt!  (Det lyder lidt diskriminerende og langt ude, jeg kan godt selv høre det, men tro mig....)Jeg har en kontakt (dansker) der primært driver sin virksomhed derovre. Jeg skal lige prøve at finde hans kontaktoplysninger til dig når jeg er på job igen efter nytår. Og får du brug for hjælp sprogligt, så taler jeg russisk ;)

Fortsat god jul

Fra Kbh s
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie

Indtil videre har vi haft 3 interviews og det har kun været kvinder.

Ud fra de oplysninger og erfaringer vi har, har vi også valgt at vores personlige ass. skal være en kvinde. Ja det kan godt lyde diskriminerende, men man må jo spare hvor man kan..

Men tusind tak for hjælpen, det kan være meget vel være du hører fra mig ang. oversætning, og du er mere end velkommen til at vende tilbage med nogle kontakter som vi evt. kan bruge. 

Hilsen Katja

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)