Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 år, og store ambitioner

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg ved godt jeg er 15 år, men jeg har tit hørt herinde, at alderen ikke har nogle hindringer.

Jeg drømmer om at starte min egen virksomhed når jeg bliver 18 år. At være selvstændig har jeg altid drømt om, og jeg synes virkelig det er på tide at jeg får noget erfaring.
Men det kan nok godt lyde åndsvagt, men jeg ved ikke hvad det skal være.
Jeg håber i vil komme med nogle ideer, så jeg kan få udfyldt min drøm engang.

Hvis i skal bruge mine skole karakterer får i dem da lige her.


Dansk 
Retskrivning - 12.
Læse - 12.
Ordforråd - 12.

Engelsk.
7, 7, og 7.

Matematik.
Hovedregning: 4.
Alt det andet: 7.

- Det var nogle af de basale skole-fag.

 ___________________________________________

Har i nogle ideer, til hvad jeg kan gøre mig god ide? Jeg har 6 timer til rådighed HVER DAG! Udelukkende kun til det, som jeg går igang med.

Håber i kan hjælpe :-) 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

1. Hvorfor først starte en virksomhed når du bliver 18?

2. Karakterer er ligegyldige indenfor iværksætteri

3. Man skal aldrig bare starte en virksomhed for at starte en virksomhed

4. Hvis der er nogle der har en rigtig god idé giver de den nok ikke væk :/

Så du må ligge hoved i blød, og komme på en god idé! Husk det skal være noget der har din interesse, noget du brander for! Ellers dør det hen ad vejen :-(

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg ved godt at karakterer er ligemeget. Men det var nu bare så i kunne komme med nogle ideer/ og udelukke nogle ideer.

Jeg har tit tænkt på grafik, og jer er rimelig god til det. - Jeg ville simpelt bare høre hvad andre laver, som de tjener penge på.
- Ikke nye ting :-)- 

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug de seks timer til at udvikle dig selv og bliv klogere!
Læs en masse forskelligt. Det er en KÆMPE fordel at kunne lidt af det hele, end at kunne én ting, hvis man gerne vil langt som iværksætter (Ikke, at man ikke kan komme langt hvis man har styr på ét specifik område).
Læs med her på Amino, læs blogs om diverse ting eller læs ting DU vil få brug for senere.

Tænk kreativt!
Jeg har oplevet fra mig selv, at siden jeg er begyndt at tænke i kreativt over enkelte ting, føre det til at jeg tænker kreativt inden for så utrolig mange områder. Jeg får mange utrolig gode ideer i løbet af en dag! 
Skriv dem ned og udvikle på dem - det vil hjælpe dig med at blive endnu mere kreativ!  


Spild ikke din tid men brug den til noget fornuftligt!  


God dag!(:
/Mikkel Hansen 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig mange som benytter sig af affiliate marketing, og det er også en rigtig god måde at starte på!

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Hansen:
Læs en masse forskelligt. Det er en KÆMPE fordel at kunne lidt af det hele, end at kunne én ting

Det er jeg overhovedet ikke enig i, hvis man ved hvad man vil er det meget bedre at være ekspert på et eller nogle få områder frem for at have lidt standart viden om alt!

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at lære om affliate marketing, og det er ikke lige mig.

Jeg kunne derimod godt tænke mig noget med grafik. Men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal komme igang. 

Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Fra  TRANBERGS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dine interesser, hvad brænder du for? Hvad laver du i din fritid?

Kan du lave en virksomhed indenfor et område hvor du har interesse så vil jeg mene det er en god retning at starte i.

 

BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK

Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver ikke rigtigt noget i min fritid, andet end computeren (surfer på amino).
Jeg tænker meget på grafik (logo & banners), og tekst-forfatter (evt. seo venlige).
Men igen. Jeg ved ikke hvordan jeg skal komme igang. 

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette kan man selvfølgelig diskutere. 
Læg venligst mærke til, at jeg tilføjede "Ikke, at man ikke kan komme langt hvis man har styr på ét specifik område". Jeg ser det dog som en fordel, at man kan lidt af det hele, da man fra start oftest ikke har kapital til at ansætte. Men jo, du har ganske ret. Det kan være en fordel at være dygtig inden for ét område. 

Jeg tror dog selv mest på folk, der kan lidt af hvert, vil nå længere end folk der kan noget inden for ét område. :)

God dag til dig Alexander! :) 
/Mikkel Hansen 

 

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)