Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er det nye IT Forum færdigt, hvad synes du?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glen, godt du har fået siden op og køre, det er jo det første skridt mod at få projektet til at lykkes, nu skal du så i gang med at tilpasse siden, bl.a. ud fra feedback du søger her på forumet.

Generelt er jeg ikke vild med designet, havde jeg ikke besluttet mig for at ville give feedback på den, så havde jeg forladt den hurtig igen, og enda uden helt at vide hvad siden havde at tilbyde, ud over det var et forum om IT.

Topbanneret er som sådan godt nok, men fjern animationen af de pille der fare rundt, ved ikke hvad de laver, og de stjæler alt for meget af opmærksomheden, så kan du også ændre banneret fra et flash ellement til en JPG fil, og med mulighed for at man kan klikke på logoet for at komme til forsiden.

De store fire store knapper, er faktisk fine, og det beste på siden, placeringen af dem og den måde de er klemt inde på er jeg ikke så vild med, de må gerne få lidt mere luft.

Resten af forsiden virker ikke for mig, det det hele flyder sammen og er alt for rodet. Der mangler noget visuelt der deler siden lidt mere op, og alt det tekst der er neden under artiklerne på forsiden, går desvære også igen inde i de enkelte artikler, den information høre til inde på en om it-forumet side.

Kan se du køre Joomla, da du under artikler ikke har fået slettet de demo artikler der er, (Kommer lige til at tænke på hvorfor artiklerne fra forsiden ikke er inde under artikler?) og med hensyn til sproget, så mangler du at få installeret eller valgt en Dansk sprog til frontend, eller websiden, som det vist heder.

Med hensyn til stavefejl, som andre har peget på, og ja jeg er ikke den beste selv, men synes lige du skal tage at kigge på denne sætning endnu en gang "2. Hvis det er en stationær, skal du skyde dig og vende tastaturet på
hovedet" Er man ikke så god til at skrive, så bør man få andre til at læse det i gennem eller skrive for en.

På forsiden, det kan være fint nok med de seneste forum indlæg, men hvad betyder ikonerne, synes bare de får siden til at virke fjollet.

Ved godt jeg måske ikke helt er i målgruppen, men har prøvet at se objektivt på siden og forsøgt at være konstruktiv. Som jeg læser det, så vil du gerne være det førende forum for ikke IT-hajer i Danmark, det du så bør gøre at at kigge lidt på Komputer for all og se på hvad det er de gør og hvad du kan gøre beder og anderledes for at skille dig ud. En af de steder hvor jeg kan se du allerede skiller dig ud, er de videoklip du vil lancere, det har Komputer for alle ikke.

Heller og lykke med projekket, og håber ikke jeg var for hård ved dig og siden Smile

Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Pixel IT Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal op og konkurrere med nogle af de meget store:

Tweak.dk

Hol.dk

HWT.dk

Tweakup.dk

Hvordan vil du skilde dig ud :) ? De har meget loyale folk og der er MANGE hos dem, så det gælder om at komme med noget som lokker dem ud til dig. Se lidt på hvordan de gør med at danne sig et overblik i deres forums, det synes jeg mangler på itforum.

Smile !

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter Hansen

Jeg siger bare FØØØJ.

Jeg er ganske sikker på at Glen ved at han ikke er den bedste til at stave og skrive, og ja han har nogle fejl på hjemmeside, men giv dog lige manden en chance!

Jeg kender ikke ordet spellchecker - er det spell checker du mener, det er ikke et dansk ord, men jeg formoder at det er stavekontrol du mener.
En del fejl opdager en stavekontrol aldrig, bl.a. fordi den ikke nødvendigvis kan finde ud af hvad der er nødvendigvis det korrekte ordvalg/bøjningsform o.s.v. Groft sagt kan den kun finde tastefejl.

Så i mange tilfælde vil det ikke hjælpe, andet end fjerne de mest oplagte tastebøffer.

Amino debat handler ikke om at nogen skal ned og bide i gulvtæppet eller noget andet, det handler om at vi hjælper hinanden på en god og sober måde!,

Så når man selv fører en høj pistolføring, skal man ihvertfald selv have nogenlunde styr på tingene!
(Som f.eks om et ord er sammensat eller ej.)

Grunden til jeg reagere er at folk virkelig er begyndt at hakke på hinanden på amino, i en tone som ikke er særligpæn pæn, er det virkelig sådan at man skal have en bestemt profil eller ikke må lave fejl i det danske iværksættermiljø?

Glen kører sikkert hans hjemmeside som et fritidsprojekt, lad ham da have lov til at leve drømmen ud!
Hvorfor skal janteloven straks findes frem og i brug!

Og ja Peter du påpeger nogle ting som skal rettes, men der er ikke nogen grund til at hans skal ned og bide i gulvtæppet!, hold tonen sober.

p.s. Jeg ønsker ikke at starte en krig eller noget, jeg syndes bare tonen er blevet dårlig efterhånden på Amino.

 

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolay:
Amino debat handler ikke om at nogen skal ned og bide i gulvtæppet eller noget andet, det handler om at vi hjælper hinanden på en god og sober måde!

Enig, i princippet. 

Amino er ogå et sted for voksne mennesker i alle aldre, og hvis man ikke kan tåle kritik, så skal man ikke bede om den. Det mindste man kan forvente, når man bruger tid på at give respons, er da at det blir respekteret. 

Når Glen påstår at jeg ikke har belæg for mine ord, så kommer jeg ud af busken!

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

@Peter

Hold da op, hvor du snakker(skriver) grimt,  at jeg skal krybe og bide i gulvtæppet....osv....

1. Nej, hvis vi snakker om småfejl som bla at skrive, "og" istedet for "at", og "endelig" istedet for "endeligt" så indrømmer jeg, at den er fyldt med fejl.... Men helt ærligt, vi snakker om et hobby projekt om at jeg vil lave et it forum, nu må du holde op.  (har du forresten set Ekstrabladet (eb.dk)) De er en af de mest besøgte i Danmark, og deres hjemmeside er også fyldt med fejl.....

2. Du skriver siden er fyldt med sproglige fejl, stavefejl og tekniske fejl. og så vidt jeg kan se, kan du  påvise 2 ud af 3 ting, som du skriver. Jeg mener bestemt ikke den er fyldt med tekniske fejl.... Men ok, jeg har et link i brugerbetingelser som er defekt. Herudover har jeg ting som jeg stadig mangler at lave færdigt på hjemmesiden, f.eks. med Dublicate Content.....     Det kan man vist ikke sige at siden er fyldt med tekniske fejl....

3. Jeg vil gerne frabede yderligere indlæg fra dig, ellers går denne tråd jo kun ud på at hakke på hinanden, og det gider jeg simpelthen ikke bruge min tid på!
Derudover jeg synes Amino bør være et sted hvor man hjælper hinanden....

IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle jer andre.....  Jeg kan godt se, at jeg har lang vej endnu, MEN jeg giver ikke op :-)

Jeg vil bestemt kigge på designet igen, som flere af jer har påpeget, og nogle af de andre ting, som i også har påpeget.

God Jul og tak for hjælpen :-)

IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)