Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge en speditør, til en forsendelse fra tyrkiet! Lad mig høre fra alle speditører derude?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Heej 

Jeg har erfaring med at der er mange speditører her på siden, så tænke at det nok var en af jer som vil hjælpe mig :)

Jeg skal have fragtet 110 kg, beklædning fra Ankara i tyrkiet til DK.

Det er 400 stk. t-shirts/Hoodie's, som også skal forsikres

Er ikke klar over hvad der bedste kan betale sig, om man skulle sende det med fly eller skib ??

Mere info kan i få i en PB.

Men vil glæde mig til at høre fra jer?

Fra kbh
Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brugt neptun transport når vi skulle have varer op fra Istanbul. Det kommer med Lastbil. Det tager et par dage efter afsendelse og er så hvidt jeg husker billigere end at sende fra sjælland til jylland med post danmark 

www.neptuntransport.dk

Ballonbukser, drengebukser, pigebukser og voksenbukser fra La/Møf. Find os på www.lamoef.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for din hjælp :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolas,

Jeg har arbejdet en hel del med Tyrkiet siden 1989, og umiddelbart i den størrelse forsendelse du har der, er mit allerbedste bud, at du skal tage en klassisk luftfragt,

Altså få din leverandør til at levere forsendelse hos en Speditør på Ankara luft havn med en Incoterm: DAT (Delivered At Terminal Ankara)

DU skal så have et tilbud fra en Dansk Speditør på 100kg (husk at oplyse kubikmeter(mål) på sending) (Få den hos afsender) fra DAT Ankara til leveret din adresse, fortoldet all in. Overvej forsikring fra terminal

Jeg ville kontakte, Geodis Wilson, Blue Water, DHL Luftfragt, Prime Cargo og måske K+N og bede dem om en rate som nævnt, når du ser tilbudene vil du vide hvorfor du skal kontakte flere, der er som regel stor spredning Geeked

Glem kurerpriser med mindre du får en stor del af deres Key Account rabat, og det gør du som regel ikke uden mængder.

Hvis du vil checke på bil, så check Neptun som nævnt Alpi (Morten eller Réne) i hvilket nok bliver for dyrt ved en sådan minimums forsendelse.

Hvis det blev langhåret og du kører fast så send en PM, så guider jeg dig videre.

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra istanbul
Tilmeldt 6. Mar 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart Neptun snak med Jakob sig du er henvist fra mig :)

Nesse Celik nesse501@hotmail.com www.bestconnection.org www.brandsint.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)